Toen ik zwanger was van de eerste dacht ik (hoe naief, lol) dat ik gewoon wel een keizersnee (was voor mijn gevoel heel natuurlijk en normaal, nooit over nagedacht.., ik ben zelf een keizersnee kindje) kon krijgen, want die bevalling zag ik helemaal niet zitten...hahahaha.. En hoewel die 36 uur duurde en ik uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen ben, is het me qua pijn toch evengoed 100% mee gevallen.. Toen dus bleek dat het zo niet werkte heb ik me op een gegeven moment berust in mijn lot dat die bevalling er nu eenmaal bijhoort, tenslotte moet het kind er toch uit.. Nu heb ik meer zoiets van... Bevallen? Waar, wanneer, hoelaat? Ik wil wel hoor, en wel NU... (ben 't zo zat... lol), Verlossing.. Maar ok, nog iig nog even wachten tot dinsdag as, want dan ben ik 37 weken.. Groet Hilde
Ik ken een vk die zelf al rescue remedy druppels bij zich draagt in geval van n gespannen vrouw die bevallen moet. Werkt als n tierelier en t is absoluut niet schadelijk. Mijn idee was ook: ik ben de eerste niet die gata bevallen, dus waar maak ik me druk over. Ik heb me ook niet druk gemaakt en kan je vertellen als je gewoon meegaat in het ritme van je bevalling en goed luistert naar de aanwijzingen, dan gaat t echt vanzelf. Heel veel succes als je gaat bevallen en ik hoop dat je net zo'n fijne bevalling krijgt als ik had.