Ik heb me in Temse laten opereren in Ziekenhuis de Pelikaan. En ben nu ongeveer 44 kilo afgevallen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid. Het is nog even afwachten, maar ik denk dat het goed nieuws is. Liefs en dikke knuffel, Patricia
maai , ben je al heel wat kilokes kwijt. Enkele vrienden van mij hebben het ook al losser moeten laten zetten, sommige vaster
Ow, hahahahah, heb er totaal overheen gelezen. Sorry. Ik ben ook al een paar keer heen geweest hoor. Bijspuiten, weer ietsje losser laten zetten. Komt vanzelf wel weer goed. Ik moet nu alleen wel weer even oppassen dat ik niet meer ga aankomen. Liefs, Patricia
Ik geloof trouwens aan je banner te zien, dat ik je nu officieel mag feliciteren? Liefs en kus, Patricia
Hoi, Veel sterkte wij zijn nog maar kort bezig, maar begrijp nu al hoe zoiets je kan bezig houden! Veel succus groetjes fio
Hoi Meiden, Ik zie het ook ff niet meer zitten, ook al zijn we dan nog niet zo super lang bezig toch baal ik ontzettend. Ik voel gewoon dan er een ongi aan zit te komen want links en recht heb ik pijn. Ik word er zo ontzettend verdrietig van omdat ik al zo lang een kinderwens heb. Ieder dag denk ik er wel aan, ik droom over positieve testen maar tot nu toe alleen maar negatief. Ik weet dat ik er niet zo veel aan moet denken en proberen aan andere dingen te denken maar het is zo moeilijk en ik krijg het echt niet uit m'n koppie..Wil gewoon zo graag inverwachting raken, zelf m'n mannetje weet volgens mij niet eens dat ik het zo ontzettend graag wil... Sorry moest ook echt ff me verhaal kwijt. Liefs Starry
Hey Starry, je hoeft hier echt geen sorry voor te zeggen hoor. Ik weet precies wat je voelt. Mijn man weet wel dat ik het echt heel erg graag wil, maarja helaas gaat het niet zo snel zoals we hadden gewild. Ik ben nu aan het kijken en informeren voor alternatieve geneeswijzen en wat de mogelijkheden zijn. Ook ben ik opzoek naar meiden die hier al ervaring mee hebben en wat voor alternatieve geneeswijze ze dan hebben gebruikt. Komt vast helemaal goed meis. Liefs en kus, Patricia
ja vandaag weer getest en positief. Kan het gewoon niet geloven als ik eerlijk mag zeggen. Al zeggen de symptomen genoeg.