Ik zie wel wat, maar op de foto lijkt het een grijze pennenstreep. Maar ik vindt het meer streep dan die van gister. 10 DPO , kan je nog positief gaan testen!
Jou reactie doet me goed misschien iets te goed haha. Lijkt op de foto idd een pennestreep maar dat is t niet... Gefeliciteerd met je zwangerschap btw
Ik zie ook wel een streepje op je laatste test... Misschien even zo'n CB doen waar zwanger/niet zwanger op komt te staan.... Ik ga duimen voor je!
Ik ze ook een lichte streep, morgen in de ochtend weer proberen. Ik heb ook getest op 10 DPO, de volgende dag was het alweer wat donkerder!
Thanks!! Mijn test begon ook zo licht! Gewoon morgen of overmorgen weer een test doen... Die spanning is verschrikkelijk he!
Ik zie op beiden wat, op de laatste iets beter! Bij mij gaf de clearblue met zo een streepje zwanger 1-2 aan. Je kan m proberen. Evenniks drinken, urine ophouden en proberen waard. Maar wil je je zelf een teleurstelling besparen (ivm miss te weinig hcg) zou ik wachten tot morgenochtend! Is je test al wat donkerder opgedroogd?
Ik zie dat je op 26 en 27 juli een posi ovu had. Dan is je eisprong pas op 27-28 juli geweest en zit je vandaag op 9-10 dpo. Wel enorm vroeg om te testen hoor. Ik zie helaas niks maar hoop dat er snel wat verschijnt.
Sorry ik zie op beide testen geen duidelijke streep, meer een wazig grijzig soort van streep/vlek dus hoop voor je dát het duidelijker wordt en het geen indrooglijntjes ofiets zijn
Ik zie wel iets maar je foto is veel te wazig om iets te kunnen zeggen...ik denk eerder dat het een grijs streepje is helaas.
Bedankt voor de reacties dames. Het lijkt wel of de testen lichter opdrogen ipv donkerder.. raar... Ik weet echt niet wat ik moet denken.. wil zo nog een test doen maar heb net wat gedronken dus dat word straks of morgen. Mamatuttebel ik hoop dat t bij mij ook zo is gefeliciteerd