Nou wat ben ik teleurgesteld, zoals kunnen jullie hebben gelezen is mijn (ex)vriend,papa van mijn kindje, ik weet neit meer hoe ik hem noemen moet. Maar hij drinkt te veel alchol, laten we maar gewoon zeggen hij is verslaafd. Ik had gehoopt dat hij vanavond hier zou zijn, maar aangezien er hier geen alcohol meer in huis komt, is hij hier dus niet en zit ik nu alleen. Ik kon ook nergens anders naartoe, want ik heb 2 hondjes en 1 daarvan is loops en alleen laten doe ik ook niet met mijnhondjes met dit vuurwerk. Dus zit ik nu hier vannacht alleen. Wat een HUFTER dat drank zo belangrijk kan zijn, hij woordt toch vader ik weet het echt effe niet meer.
Hier een lotgenoot. Mijn sinds vandaag officieel ex is net de deur uitgelopen. Omdat ik teveel zeur is het officiële argument. Omdat hij wil zuipen is het echte. Wat een oudjaarsavond he? Zit je dan in je eentje. In jouw geval zwanger, in mijn geval met 2 kleine kinderen. Hiep hiep hoera. Eén tip: hou hem de deur uit! Het wordt alleen maar erger als er drank(verslaving) in het spel is.
Heej meid, Balen voor je zeg! Heel triest inderdaad dat de drank dan weer voor gaat.. En dan met al die hormonen in je lijf ga je je ook niet beter voelen. Is er niemand anders die je nog gezelschap kan houden? Want alleen zijn nu is niet echt leuk. Sterkte vanavond enne...morgen ist weer voorbij! Alle goeds voor 2009!
Ik kan gewoon niet begrijpen dat drank zo belangrijk is. \Ik dacht echt een nieuwe start voor het nieuwe jaar maar ik heb nu wel weer heel snel geleerd hoe het dus verder zal gaan. En Pendrag je hebt gelijk eruit met zo,n mafkees, ik hoef niet zo,n vader voor mijn kleine meisje. Ik ben zo blij met mijn meisje in mijn buik maar nu woordt ik wel even goed op de feiten gedrukt dat ik echt helemaal niks aan hem heb. IK HOOP DAT HIJ VANNACHT IN ZIJN DRANK STIKT. Sorry hoor maar ik moet effe spuien. Ben zoo boos, teleurgesteld, verdrietig ik voel megewoon ziellig door die EIKEL. De kleine is er nog niet eens en hij laat ons nu al stikken. Sorry hoor dames maar ikmoet het effe allemaal kwijt, ook al slaat het nergens op misschien
Tuurlijk mag je het kwijt, en tuurlijk mag je spuien over hem want t is ook niet leuk! Maar hebben jullie nou nog wel wat met elkaar omdat je schreef 'ex'? Of schreef je dat omdat je nu zo boos op hem bent? Hou je taai meid!
he lieverd, Daar kan ik nou zo naar van worden, mannen die zichzelf nogsteeds op nr 1 hebben terwijl, de vrouwen alle verantwoording dragen. Ik hoop dat je toch door zijn gedrag heen kan prikken, en jezelf en de kids op 1 kan zetten, dat verdien je! ik wens je troost, sterkte, en een mooi warm zonnetje voor het nieuwe jaar respect en liefs van mij
schud je hand.. de vader mn kindje is ook n zuiperd en ik zat gister avond ook alleen.. maar ik heb m al de deur gewezen sinds augustus en mag alleen komen als hij niets op heeft. je hebt niets aan n verslaafde.. en je kindje ook niet..