35,5 wk zwanger en meer.....!?

Discussie in 'De bevalling' gestart door warhoofd, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Hallo allemaal,

Even kort mijn verhaaltje. Zat. ctg wegens weinig leven, alles goed. Zondag weer gebeld weinig leven weer ctg, weer alles goed. Afspraak om voor de nacht nog een ctg te doen, weer alles goed, alleen wel veel harde buiken te zien, vandaag toch maar weer een ctg, echo en consult bij de gyn.

Hartfilmpje vanmorgen weer goed en echo ook. Vanmiddag een (lang geplande) groeiecho. En de baby is al ingedaald (3de kindje), vast en de baby blijkt al 6 pond. Ik heb veel last van harde buiken en het rommelt. Vandaag nesteldrang, diarree en bloeddruk wat normaal altijd 120/60 is was vandaag 128/68.

Zou er wat gaande zijn??? Omdat de baby, voor een 3de kindje, al zo vroeg ingedaald is?? Iemand ervaring???

Thanks...
    x

2. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik heb er nog maar 2 maar de 2e is ingedaald met 27 weken. 1e met 29 weken. Bij elke volgende zwangerschap schijn je meer voorweeen te hebben. Ik ben niet goed vergelijkingsmateriaal want bij de 1e had ik ze vanaf 28 weken en bij de 2e al vanaf 17 weken.. Beide er vroeg dus.

Maar op basis van dit verhaal zou niemand kunnen zeggen of er wat aan de hand kan zijn. Voor het zelfde geld wel en komt de kleine misschien wel op korte termijn, maar de kans is groot dat het normaal is.

Deel Deze Pagina