Krabbels voor familie afschermen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zit een beetje in dubio!
    Mijn zus woont al een aardig tijdje bij m'n moeder, en volgens mij is hun hobby samen tegenwoordig mijn hyves elke dag bekijken en krabbels lezen.
    Zo had ik een krabbel van een oude collega die vroeg om het adres van m'n zus...krabbel stond er nog niet lang op en ze hongen al aan de telefoon of ik al wel een krabbel had terug gestuurd.
    Zo zijn er wel meer dingen waar ze mee komen, omdat ze het in krabbels hebben gelezen.

Mijn relatie met hun is momenteel niet zo goed, en ik irriteer me er dus ook ontzettend aan dat ze de hele tijd op m'n hyves zitten te kijken.
    Nu zei m'n vent scherm je krabbels af voor hun, maarja dan heb ik de poppen aan het dansen!

Zouden jullie je hyves gewoon afschermen?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja ;) Ik heb dat ook gedaan toen mn schoonzusjes te nieuwschierig waren in onze verkeringstijd.

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ja, ik zou afschermen! Het is jouw leven, en een ander hoeft zich daar niet in te mengen. Daar zou ik echt niet moeilijk in zijn.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Met afschermen kan niemand je meer krabbelen en jij kan ook geen krabbels meer versturen volgens mij..

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik zou ook afschermen, tis jouw leven

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Als het contact toch al niet goed is,waar maak je je dan druk om?
    Als het jou irriteert,afschermen die handel.
    Toen wij vorig jaar in Indonesie zaten,zat mijn schoonfamilie continu op mijn hyve maar op een normale manier contact zoeken ho maar.Ik heb toen ruzie met ze gekregen,vervolgens van mn hyve gegooid en geblokkeerd,gingen ze bij mn dochter kijken,daar heb ik ze ook verwijderd.
    Laat zien dat er niet met je te sollen valt,want gelijk jou bellen om een bepaalde krabbel klinkt alsof ze jou als marionet gebruiken.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    je kunt diegene ook verwijderen en dan je hyves op prive zetten!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    wow echt? Ook als je daarmee een ruzie riskeert?
    Pff ik vind het zo moeilijk,omdat ik hun reactie dus gewoon al weet ze zullen het niet accepteren en respecteren.

En momenteel lig ik al slecht bij hun door een ruzie met mijn broer, waar ik nooit iets mee te maken heb gehad, maar ze blijkbaar toch een schuldige zoeken.

En als ik daaraan denk, de manier hoe ze mij behandelen dan moet ik eigenlijk denken "f*ck it" en gewoon de boel afschermen:p.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    je kunt volgens mij ook bepaalde mensen blokkeren hoor!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het laatste heb je helemaal gelijk in, ik laat me ook als een marionet gebruiken.
    Ben nu ook in therapie om dit op te lossen, omdat ze echt mijn hele leven bepalen maar dan op een negatieve manier.

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    You go girl!!;)

Dan maar ruzie,het is toch al niet goed,ze doen zo omdat jij het pikt.

12. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Blokkeren kan alleen als het geen vrienden zijn, dus zal ts ze eerst van haar hyves af moeten gooien

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    TS , of je stopt je hyves gewoon helemaal????
    dan ben je van alles af!

14. Seth

Seth Niet meer actief

Dat heb ik dus gedaan.... :D

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hmm helemaal verwijderen ga ik echt niet doen, dan ontvriend ik hun liever.
    Maar volgens mij kan je het ook per persoon instellen, of kan dat alleen met een goldmembership?

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben misschien heel zwart-wit, maar als je van sommige dingen niet wilt dat bepaalde mensen ze weten, dan moet je het gewoon niet op internet zetten. Dus zorg ervoor dat er niks op hyves komt te staan waarvan je niet wilt dat zij het weten, dan ben je van het gedonder af.
    Als je hun blokkeert verzinnen ze wel weer een andere manier om er toch achter te komen, via een ander ofzo.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik reageer meestal meteen en verwijder dan de krabbels. Hier ook mensen die het leuk vonden om krabbels te lezen en dan vervolgens mij erover vragen te gaan stellen. Ja hallo, zijn mijn berichten, niet van iemand anders!

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik heb ook mijn krabbels verwijderd. Er staat ook: Gelezen, beantwoord, verwijderd.

Mijn zusje heeft er zelfs staan: Mijn hyves is geen krant!!

Werkt prima hoor!

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik had ze eruit gegooid en geblokkeerd dat kunnen hun niet meer op de jouwe kijken en anderen gewoon wel...

20. Giltje

Giltje Niet meer actief

Wat ik altijd doe is verwijderen :D

Heeft er iemand een krabbel gestuurt, krijgen ze er eente terug en dan verwijder ik ze meteen :D en heb dan zelf een krabbel gezet Gelezen = Geantwoord = verwijderd ofzo ^^

Ik vind het gewoon vervelend dat andere alles kunnen lezen wat je er in zet, zo kwam iemand er achter waar ik woonde door de krabbels van mijn moeder te lezen, waarschijnlijk heeft ze alleen de straat naam gezegt tegen een bekende, en zo kwam die gast waar ik geen contact mee wilde, achter waar ik woonde (woonde toen nog bij mijn moeder)

en sinds dien verwijder ik al mijn krabbels

Deel Deze Pagina