precies, ik ben niet voor dit soort acties, maar dit is wel erg belachelijk. Ik zou uit woede ook per ongeluk een buikgriepje hebben ofzo.
Het zijn elk jaar dezelfde die vrij zijn.. Hoorde vanmorgen dat een Collega die vorig jaar ook al vrij had die dr vakantie is gister wel goedgekeurd..
@Jeem: echt vreselijk irri is dat zeg. lekker eerlijk voor de rest ook.:x Maar hou er rekening mee dat als je je dan ziekmeld je wel een controleur kan verwachten. Ik snap dat je het wilt doen hoor, heel goed maar wil je dit toch even meegeven. Anders kan je zo in de problemen zitten.
jeem wat een rare werkwijze... bij ons zou dat nooit gebeuren! Ik zou het echt aankaarten met die mail erbij en gewoon zeggen dat het oneerlijk is. Desnoods bij de OR. En vraag anders bewijs dat al die anderen eerder waren, want als dat bewijs er niet is, kan het ook vriendjespolitiek zijn! Ik zou me overigens niet ziek melden als het niet kan. Je bent toch niet ziek? En ziek melden is er voor bedoeld als je ziek bent he...
Dat is echt balen Jeem... Op mijn werk is dat ook zo onbenullig! We moesten vorig jaar december al aangeven wanneer we in de zomervakantie vrij wilde hebben. En normale verlof dagen opnemen, moeten 2 weken van te voren ivm vervangend personeel, oke snap ik! Ik dien 3,5 week van te voren mijn verlof dagen in en wat zie ik op het rooster verschijnen ( die week die ik vrij wilde ) ik sta gewoon in geroosterd!!!!!! Er was geen ander personeel, tja dat is mijn probleem toch niet!! Ik zou er echt even achter aan, als ik jou was!