Zo raar.... pijnlijk gevoel linksonder... ( voelde mn eisprong ook links deze maand) Aankomend weekend nod (zat. of zo. ) maar als ik niet beter wist zou ik denken dat ik mn eisprong heb! O ja... ben ws niet zwanger () want heb vandaag een ultrawitte vanishwhite kruidvat test gedaan!
Dat stomme vroege testen...slaat ook nergens op...! Nooit gedacht dat ik dat weer zou doen! Maar goed... linksonder blijft pijnlijk...
Ik was zwanger toen ik zie steken had....spannend hoor. Misschien toch te vroeg met testen geweest, nog even geduld!
Hoi Anna Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteren me rechter eierstok is aan het zeuren en voelt duidelijk beetje beurs aan... Vreemd en heb gisteren ook een test gedaan en ook omo wit, morgen is mijn nod , net had ik allemaal kleine steekjes in me onderbuik zucht...
Dag dames, Mag ik met jullie meepraten? Ik had 29/30 aug linksonder pijn (ik voel me ei altijd) maar tot mijn verbazing voelde ik precies hetzelfde op 8/9 sept. Ik vind het ineens verward. Vanmorgen een test gedaan van kv 2 voor 5 en deze was omowit!!! Wachten is het enige wat ik kan doen.
@ hafida ook ik wacht nog, doe denk ik morgen een test, ben nu met vlagen goed misselijk en last van onderrug maar verder niets.. weet het ook niet meer...