ik zit er doorheen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Ennas86, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    #1 Ennas86, 23 okt 2011
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
    ik zal mijn situatie even uitleggen.

Ik ben alleenstaande moeder van een ventje van 2. Het contact met mijn ex loopt soepeltjes, dus dat scheelt enorm.
    Sinds augustus hebben we eindelijk een eigen huis. Hiervoor woonde wij (zoontje en ik) in het koophuis van mijn ex en mij.
    Mijn ex woont in bij zijn nieuwe vriendin.

Nu is het zo dat ik zooo moe ben. Moe van alles. Zoontje zit in een k*tfase. Is regelmatig erg dwars, wil niks, slaap 'slecht'. Dwz dat hij elke ochtend rond 6uur wakker is, terwijl dat eerder 7uur/half8 was.
    Ik weet dat dit een fase is, althans dat hoop ik maar, maar ik trek t vrij slecht. Ik moet alles alleen doen.
    Ik werk 24 uur, op het werk bevalt het me ook niet meer. Ga met tegenzin naar het werk.
    Zit er serieus over na te denken om me om te laten scholen, maar ik heb daar op het moment echt de energie niet voor.

Daarnaast natuurlijk het huishouden, en de stress omwille het koophuis wat maar niet verkocht wil worden, en we nog meer moeten zakken met de vraagprijs. Waardoor de schuld alleen maar hoger uit zal vallen.
    Ik weet ff niet meer hoe ik het alles moet reilen en zeilen.

Financieel gaat het ook niet goed. Omdat ik op het moment geen alimentatie krijg, omdat mijn ex het koophuis nog heeft. Gelukkig heb ik daar geen kosten meer aan, maar ik mis de alimentatie echt.
    We zijn nu bezig om het te gaan verhuren, maar de hypotheekverstrekker schiet niet op met het accoord (of niet accoord).

Ik heb van de week bij de huisarts geweest, om de situatie uit te leggen. Ik heb ook een B12 tekort, dus misschien dat dat er ook nog mee te maken heeft (met de vermoeidheid). Maar zij zegt dat het ook niet niks is, om zo'n leven te hebben. Druk met opvoeding alleen, werk wat niet bevalt. Daar wordt je ook moe van.
    Ja, snap ik. Maargoed, hoelang moet dit nog doorgaan zo.

Ik merk ook dat ik heel weinig kan hebben. Juist nu in deze fase heeft mijn zoontje juist de aandacht en consequentie nodig, maar ik kan dat niet bieden. Ik heb er geen energie voor.

Ik ga morgen bloedprikken, de algemene dingen en B12 worden gecontroleerd, maar zal me niks verbazen dat dat allemaal gewoon goed is.

ik weet t ff niet....trek t zwaar slecht op t moment.:(

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Door die B12 kan je je idd goed beroerd voelen!!
    Het is allemaal idd niet niks!! Veel sterkte en je komt er wel doorheen!! *hug*

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik gok dat mn B12 gewoon goed is, laatste keer dat ik had geprikt, zat ik ver boven het gemiddelde.

4. Locusta

Locusta Niet meer actief

He, bah... wat een vervelende situatie! Aangezien je goed contact hebt met je ex; kun je niet vragen of hij je zoontje wat meer op wil vangen de komende tijd? Bijvoorbeeld een lang weekend? Zo krijg jij iets meer rust en misschien compenseert dat ook een beetje de kosten...?

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik heb ook tekort. Ook spuiten gehad maar toen ik zwanger was ben ik er meegestopt en nog niet weer heen geweest. Laatst ook bloedgeprikt B12 was ook "oke" maar je voelt je toch anders dan wanneer je eigen lichaam het op peil houdt. Het is toch ingespoten en je lichaam werkt anders om het op pijl te houden dan wanneer het natuurlijk gaat..Als ik mijn spuiten gewoon elke week/2 week haal voel ik me een stuk beter maar door de BV enz wou ik het niet, de waarde is nog wel "oke" maar toch voel ik me net zo als toen ik tekort had. Maargoed dit verhaal helpt je niet echt:).

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    mijn zoontje gaat om het weekend een lang weekend naar mn ex. van vrijdagavond tot maandagochtend. Verder gaat ie 3 dagen in de week naar de opvang. dus eigenlijk vind ik al dat hij al erg veel weg is. Maar misschien moet ik die overweging toch gaan maken, zoontje heeft natuurlijk meer aan een plek waar hij goed voelt, dus op het moment ergens anders, dan thuis bij een moeder zonder energie en met een kort lontje...

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    toen bij het tekort werd vastgesteld, had ik nog tal van andere klachten. daar heb ik geen last meer van, behalve de vermoeidheid. vandaar dat ik denk dat het niks met de b12 te maken heeft. Maar dankje wel voor je verhaal! alles is welkom!;)

Deel Deze Pagina