Ik zit er doorheen...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Narcisje, Jan 3, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,828
    8,484
    113
    Female
    Baarmoeder ligt idd ook gekanteld. Er is meerdere keren geprobeerd met de allerkleinste eendenbek te kijken of ze de baarmoedermond überhaupt kunnen zien (wanneer de eendenbek heeeel iets geopend is) maar ze kunnen m nooit vinden :rolleyes: en al dat gepor is ook niet fijn, dus dat helpt ook niet mee.

2. Anne1984

Anne1984 Lid

Jan 24, 2022
    31
    12
    8
    Female
    Nee, snap ik. Dat hartstikke naar. Mij werd toen aangeraden met een halfvolle blaas te gaan. Dan ligt je baarmoeder schijnbaar net in een handigere hoek. Dat heeft bij mij wel wat geholpen. Sterkte!!

3. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,897
    4,168
    113
    Female
    Herkenbaar, bij mijn vrouw lag het ook in een gekke hoek waardoor ze de baarmoeder mond altijd 'omhoog moesten wippen' was nooit echt een pretje.

Bij mij ligt het ook in een hoek waardoor het altijd even wat gedoe is.
    Elke keer weer: zit je blaas wel vol? Geloof mij, die zit vol.
    En toen bij de schuim echo, goh er zit een hoek in het gaat wat lastig.. Zie je wel dat het niet aan mij lag.

Inmiddels weet ik ook precies hoe of wat het voor mij wel `prettig` is.
    Heb ook een eendenbek meegekregen om zelf te oefenen met inbrengen en openen zodat je dat gewoon rustig thuis kan doen zonder de stress van de inseminatie erbij.

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,828
    8,484
    113
    Female
    Ik heb idd ook 2 verschillende thuis liggen en met beiden geoefend, maar het blijft ellende:(

Share This Page