Binnenkort komt er weer n verjaardag aan. Dus ik heb inspiratie nodig, ook vooral voor het verlangelijstje naar familie etc. toe. Dusssss, vertel. Wat is leuk speelgoed voor n meisje van 3? Tot nu toe kon ik meestal wel wat verzinnen. Maar nu weet ik het even niet......
Dochter heeft toen playmobil gekregen. Pop die kan huilen/lachen Flesje, pampertjes, tas e.d. voor de pop Barbie pop die zwanger kan zijn. Baby kan dan in de buik gedaan worden. Skippybal, klossen. Verkleedkleren. Servies beschilderen (heeft de hema) (Kleur)boek met stickers die ze dan op de juiste plaatst moet plakken. Leuk spelletje of een puzzel Porseleinen serviesje. Afdruiprek gevuld met plastic servies. Speelgoedketting/armband/ringetjes haarspeldjes voor in het haar Kruiwagentje voor bij de zandbak (nu bij de action), zandbakspulletjes Opmaakpop Knutselspul. Plakaatverf Ministeck (maxi) strijkkralen Mini loco zijn al boekjes van die 3-jarigen al gauw kunnen (grote rijg) kralen Waterbaan Heeft ze al een fiets? Van die gekleurde kralen voor in de spaken vd fiets. Leuke fietsbel. Vlaggetje voor op de fiets. Zag vanochtend bij Kruidvat een ding die je aan kunt sluiten op de tuinslang. Daar zitten dan allemaal slangetjes aan waar dan water uitspuit. Gaat alle kanten op. Lekker voor de hete zomer.