help! dochter (net 1) weigert al 3 weken de borst.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Dinges1012, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1012

2 mrt 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Onze dochter weigert al 3 weken de borst. Ze had de laatste paar keren elke keer gebeten gelijk bij het aanhappen en na een paar dagen bijten ging ze echt weigeren. Dus huilen en zich van me af duwen. Eigenlijk ben ik er nog niet klaar mee, omdat dit ivm koemelk allergie toch de beste voeding voor haar is.

Ik heb haar al geprobeerd slapend aan te leggen maar dan word ze elke keer wakker en gaat dan alsnog weigeren. Hebben jullie nog tips? Ik probeer de productie nu al kolvend in stand te houden, maar kolf de laatste dagen maar zo'n 240ml over de hele dag.

Oja en weet iemand of ze het drinken nu verleerd? Of is er nog wel kans dat ze na een paar weken weer aan de borst gaan?

Alvast bedankt!

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik lees vaker dat dreumessen zo'n fase hebben wisselend van 1 tot 5 weken. Ik zou niet te veel pushen en er zo ontspannen mogelijk mee om gaan. Wil ze echt niet meer dan is dat aan haar, hoe vervelend ook.

3. Dinges1012

2 mrt 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Ik kijk het nog maar even aan. Ze heeft namelijk een kma en kan ook niet tegen soja. Dus als ze blijft weigeren moet ik naar de kinderarts voor een vergoeding van de voeding. We hebben nu een paar blikken staan die we via marktplaats hebben aangeschaft, maar die zijn niet altijd in de buurt te vinden...

Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt voordat ze de techniek verleert is...

Deel Deze Pagina