pijn in schaambot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jubbos, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

sinds een paar dagen heb ik pijn in mijn schaambot..nu heb ik vanmiddag in de stad gelopen en ik kan nu niet op of om van de pijn,wat zou dit kunnen zijn? Groetjes marlous

2. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Precies hetzelfde sinds een weekje... Ik dacht zelf aan al eventueel indalen? Ik heb het gelukkig niet continu, maar af en toe een paar uur/halve dag...
    Aangezien we ook even ver zijn...

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

mmm dat zou kunnen inderdaad,gister bij verloskundige niks over gehoord..vind het geen pretje in ieder geval..dat word nog wat straks...

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Dit klinkt als bekkenpijn. Helaas heb ik er nu al last van. Door de hormonen worden je banden langer en krijgt het bekken meer ruimte waardoor het andere bewegingen kan maken. Als je wat verder in de zwangerschap bent kan doordat de baby gaat indalen het bekken nog wat verder uit elkaar geduwd worden wat pijn kan geven in het schaambeen en uitstralen naar achter onderrug, billen en stuitje.
    Als het echt pijn gaat doen is het verstandig even wat rust in te lassen. Als je nu echt in je doen en laten beperkt wordt is het misschien verstandig om naar de huisarts/vk en eventueel langs een fysio te gaan.

Groetjes, Afrola

5. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    hmmm, helaas straalt het idd uit naar onderrug en stuitje. Loop ook iets moeilijker de laatste dagen. Naja, duimen dat het niet erger word!

Deel Deze Pagina