Hallo allemaal, Ik volg al een tijdje dit forum maar meld me nu zelf aan Wij zitten in ronde 7. Ik heb een onregelmatige cyclus, nu ben ik 13 dagen over tijd, dit zegt voor mij niet alles omdat ik wel vaker pas met bv. 20 dagen over tijd mn menstruatie heb. Maar wel allerlei vage klachten (dacht ik de maanden er voor ook maar steeds negatief getest) door deze ervaring durf ik nu niet zo goed te testen. Ik ben de hele dag een beetje misselijk en had vorige week heel erg buikpijn. Ook heb ik constant last van mn ogen (prikken en een soort druk er op) en van vaginale droogheid. Het is een wat rare vraag maar tijdens de gemeenschap voelt het alsof mn vagina veel nauwer is en er komt dan wat wit brokkelig afscheiding. Kan dit een zwangerschap betekenen of is het iets anders? We hopen zo
Dat weet ik wel maar ik ben nog nooit zwanger geweest dus zijn er vrouwen die deze kwaaltjes herkennen bij een zwangerschap? Zoals ik al zei heb ik al zo vaak negatief getest dat wil ik gewoon even niet.
Oktober, daarover valt helaas echt heel erg weinig te zeggen zonder test. De keren dat ik met open mond naar een witte test heb zitten staren omdat ik zeker wist dat ik zwanger was kan ik niet meer tellen. En ik ken mijn lichaam echt goed hoor! Hoe overduideiljk het soms ook lijkt, je lichaam houdt je soms voor de gek. Deze periode is een periode van onzekerheid. Ik denk dat je beter kunt proberen om ermee om te gaan en de koe bij de horens te vatten. De teleurstelling ( of blijdschap natuurlijk!) komt toch wel!
Oktober, Als er vrouwen zijn die jouw kwaaltjes herkennen toen ze zwanger waren dan kan en mag je er nog niet vanuit gaan dat het bij jou ook zo is. Een test kan alleen jou uitsluitsel geven of het zo is. Je geeft al aan dat je wel vaker overtijd bent met je menstruatie zijn. Zou zeggen ga een test halen en testten!
Herken het niet....doe gewoon een testje. Maar je schrijft dat je altijd pas bij 20 dagen overtijd ongi wordt...meid je hebt gewoon de lange cyclus dan. Als je altijd zo laat ongi wordt moet je je cyclus anders berekenen.... Dus als jij van 28 dagen uitgaat die 20 erbij optellen en dat is dan je cyclus, en geen overtijd zijn...
Ik was ook vrij onregelmatig ongesteld, soms idd wel 2 weken later, de eerste symptonen waren bij mij moe en misselijk, ik dacht als ik niet zwanger ben, moet ik ff naar de dokter want dan ben ik ziek. Test gehaald en bleek zwanger te zijn, nou moet ik zeggen dat ik hele zwangerschap vaak misselijk was, maar een ander heeft dat totaal niet, je ogen kunnen wateriger worden van zwanger zijn. Je hebt wel symptonen, dus het zou kunnen, maar mischien let je er nu juist extraop. Dus zou gewoon een test doen. Beter gelijk weten dan in onzekerheid zitten. Bij deze zwangerschap, had ik een voorgevoel zwanger te zijn, door in een weekend ineens 2 kilo aan te komen, terwijl ik vrij normaal gegeten had. Ook een beetje moe en mn borsten waren iets gevoeliger.
Nee ik ben niet altijd met 48 dagen ongesteld, maar dat is weleens gebeurt. Ik heb gewoon een onregelmatige cyclus, de ene keer netjes met 28 dagen ongesteld en de andere keer later. Daarom ben ik nu toch wel over tijd. De laatste tijd was mn cyclus wat regelmatiger, meestal rond de 5 weken ongesteld.
Misschien makkelijk voor jou om te gaan tempen of ovutesten te gebruiken....dan weet je tenminste wanneer je een eisprong hebt en wanneer je kan testen. Want met een onregelmatige cyclus is het gissen.
Ga je geen test doen? Snap dat je geen teleurstelling wilt, maar is het niet vervelender als je nu bv nog een week blijft wachten in onzekerheid? Slik je wel foliumzuur enz? Hou je ons op de hoogte?
Om de 5 weken is geen cylus van 28! Knap dat je volgende week pas wilt testten waarom stel je die vraag dan? Als er meiden waren die zeiden ja herken het en ik was zwanger was je dan wel gelijk gaan testten?
Ik denk dat je me niet goed begrijp. Als ik zeg dat ik een onregelmatige cyclus heb dan betekend dat dat ik de ene keer een cyclus van 28 dagen heb en de andere keer 35, weer een andere keer ergens daartussen of voor of voor 28 of na de 35 dagen. Ik mag hier toch gewoon mijn vragen stellen.
Klopt je mag gewoon je vraag stellen....maar die vraag beantwoord je erg makkelijk met een test toch Maar van hoeveel dagen ben je nu uit gegaan?
Tuurlijk mag je gewoon een vraag stellen, en het is aan jou of je gaat testen hoor Vind het geen vreemde vraag, of iemand die symptonen herkent.
Heb jij geen pcos? Je kunt niet van overtijd spreken als jij onregelmatig menstrueert. Kan alleen als je weet wanneer je de eisprobg hebt gehad.
Ik weet niet precies wat pcos is? Ik heb waarschijnlijk 26 april mn eisprong gehad want mn temp. zakte 0,2 gr en ik verloor draderige witte afscheiding.
Als je je ei heb gehad stijgt je temp toch ? Geen ervaring met tempen dacht dat die dan steeg. 26 eisprong gehad tel er 14 dgn bij op je LF en dat is je nod!
als je 26 april je ei heb gehad dan zou je 8 mei je nod hebben dat is 14 dgn na je ei We zitten op 23 mei nu dus zou gaan testten en niet wachtten