2 dagen voor de verjaardag mag ik nog wat anders gaan verzinnen. De bedoeling was dat hij een zandbak zou krijgen maar omdat er geen standaard zandbak past op de plek die ik wil zou man hem zelf maken. Dat gaat niet meer lukken en zegt man dat ik maar wat anders moet verzinnen. Maar J is de 4e dus "alles" is er al... jullie nog ideeën wat leuk is voor een jochie wat 1 wordt?
Alvast de zakken zand . Pff dat is wel moeilijk, zeker als je eigenlijk alles al in huis hebt. Anders toch maar iets kleins voor het idee en dan de zandbak wat later?
X 5? J is nog gratis maar de 3 erboven en wij niet. Vind dat wel erg duur eigenlijk al zijn dierentuinen wel leuk
Zandbak komt er nu in de voorjaarsvakantie als het goed is. En heel erg, zelfs iets kleins weet ik niet
Ohja! Natuurlijk, niet aan gedacht. Is zeker heel erg prijzig dan ja! Dan zou ik het gewoon laten, iets kleins geven en tzt toch de zandbak laten maken door je man.
Grimms regenboog. Met 1 jaar nog wat vroeg, maar vanaf jaar of anderhalf al erg leuk. Alle kindjes spelen er hier enthousiast mee. Inclusief m’n nichtje van 20, m’n zusje van 27 en ik
Speeltjes voor de zandbak? Je kleintje heeft het toch niet door dat de zandbak er nog niet is. En het is ook nog geen weer om in de zandbak te spelen.
Ik zou ook speeltjes doen, kan hij al mee in bad spelen. Hier is een houten bus waar diertjes in moeten helemaal hot, vanaf 1e verjaardag tot nu aan toe.een soorteerbus zeg maar. Boekje, verf, bromtol, speelgoedtractor... Auto's heeft hij hier nooit genoeg van. Hmm.. eigen zitzak is hier ook favoriet.
Zandtafel? In de zomer kan je een watertafel van maken. Aquaplay Duplo Little people Vtech toet toet of zoef zoef Vormenstoof Houten autobaan, waar autootjes van boven naar beneden rollen Setje bordje / bekertje / schaaltje (voor)leesboeken puzzels (karton of hout) theeserviesje Houten trein
Wij hebben onze beide dochters welgeteld 1 toettoet auto gegeven voor hun eerste Zekrgeen van familie al zo veel dat we dat genoeg vonden. En dat was t ook Haha.
Mijn oudste had toen een ballenbaan gekregen, was echt een hit! Jarenlang trouwens Zoiets, wel wat veranderd in 9 jaar https://www.bol.com/nl/p/ballenbaan-playskool-groen/9200000082788188/
Wobbel, al een grote hit bij mijn zoontje van 9 maanden , Grimms houtenspeelgoed, muziekinstrumenten, badspeeltjes, water/zandtafel