Hallo meiden. Ik kan op mijn laptop en telefoon mijn facebook niet meer openen. Hebben jullie dat ook? Kan er niets over vinden op het internet als ik de pagina open, geeft hij aan dat de pagina niet weergegeven kan worden..... Wie heeft dit ook, hoe los ik het op?????
Dat gebeurd heel vaak, nu nog meer sinds 'timeline'. Probeer het een paar tellen of minuten later. Dan doet ie het weer prima.
Net geprobeerd, kan er gewoon in komen. Dus geen idee wat het kan zijn.. misschien internet storing? Dan geeft ie hier ook aan dat pagina niet weergegeven kan worden. Edit: Beetje eerder gereageerd dan nagedacht , ik snap idd wat je bedoeld. Heb dat inderdaad ook een tijd gehad, en na paar keer opnieuw proberen te doen deed ie het. Had het zowel op laptop als op pc, heel vreemd en geen idee wat et is.
Hier momenteel geen last, maar afgelopen week wel een paar keer.. 'Account was tijdelijk niet beschikbaar'. Volgens mij gaat ook heel facebook over naar de tijdlijn, of je nu wilt of niet, dus misschien ligt het daar aan
ik kan. wel gewoon op de voorpagina komen maar als.ik naar iemand zijn profiel gaat dan staat er dat het niet kan