ik zit er even helemaal doorheen...

Discussie in 'De lounge' gestart door cherryl, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb ook fibro, zelfde klachten als jouw als ik het zo hoor, ook vaak mijn polsen daar heb ik polsbandjes voor gehaald, als ik de klachten in mijn onderrug heb helpt finimal aardig goed bij mij, andere medicatie zoals imbru doet weinig, en ik ga altijd aan de trap hangen een paar keer...mocht er een verknelling zitten geef je zo een beetje ruimte daar, het brengt mij vaak verlichting...sterkte ik weet hoe naar het is:(
    mocht je geen open trap hebben kan je soms ook in de deurpost gaan hangen..

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb niet alles gelezen....

Zelf ook Fibromyalgie {en hyper mobiel, chronische polsontsteking, migraine, bi, spastische darm en heb ook nog overgewicht!}
    Hier ook veel pijn op heel veel vlakken. Ik ben in revalidatie geweest en ik begin nu aan een 2e traject....
    Ik kan niet meer vertellen dan luister naar je lichaam en probeer eens in een revalidatie traject te komen of bij een goede ergotherapeute op die manier leer je je dag wat beter indelen.

Verder heb je de dikke pech dat het niet als ziekte wordt gezien en je wordt dus niet echt geholpen door uwv of wat dan ook :(

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Anniek pff alles behalve de bi mag ik ook aanvinken...

Fybro is soms zo alles bepalend! Ben nu 20 kilo kwijt en merk dat dat al een goed begin is. Overgewicht is nooit goed, maar bij fybro...

Heb al zolang ik mij kan herinneren pijn. Alleen sinds de diagnose is het zo echt! Het zit niet tussen mijn oren, maar het cwi en uwv schuiven het er makkelijk op af. Ik moet werken, maar kan gewoon niet alles. Laat mij dan tguis gastouder zijn! Alleen dat mag dus weer niet...

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @TS; Altrecht Psychosomatiek Eikenboom

Voor meer info over mijn behandeling graag PB :)

Chiropractor is een "kraker" daar er vaak wervels in mijn nek en rug vastzaten was dit voor mij vaak een tijdelijke oplossing om even weer te kunnen bewegen.

Sterkte meis!

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    @ zogezegd: thnxx dat trap hangen is nog wel een idee, ga ik zo even uit proberen!

@ anniek: op het overgewicht na, kan ik ook alles aanvinken helaas.... Ik sta op de wachtlijst voor het multidisciplinair revalidatie traject, maar helaas een wachtlijst van een jaar!!! dus moet nog een jaar zelf door zien te komen...

@ sam86: ik ken het probleem met het uwv/cwi nog niet, maar heb de verhalen wel gehoord.... ik werk in de gehandicaptenzorg en heb al overplaatsing aangevraagd naar een meer begeleidendegroep (werk nu op zorgintensief) omdat ik het lichamelijk niet meer vol houd... maar moet wat, want bij uwv hoef je idd niet aan te kloppen :(

@dolfijn1982: ik ga je even pb-en, ben toch wel nieuwsgierig.

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Geen tips, maar ik wil je even een knuffel geven.

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    pb terug :)

8. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009