Ik zit er even helemaal doorheen....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marian, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou, de titel zegt het al....

Ik weet het allemaal even niet meer,

Ik lees de laatste tijd hier elke keer meiden die na een ronde of twee drie zwanger zijn en wordt dan een beetje boos! :x Waarom wij niet???? Waarom hebben wij meer dan 12 rondes nodig? Waarom zitten wij al in ronde 13??
    Waarom mijn schoonzus en zwager wel en wij niet? Waarom zijn er wel tienermeisjes die per ongeluk zwanger worden van 1 keer onveilig vrijen?
    Het is allemaal zo oneerlijk :cry: :cry: :cry:

Ik weet wel dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat en dat er heel veel meiden zijn waar het langer bij duurt, maar ik ben nu even zo verdrietig en boos!!!

Ik moet wel zeggen dat ik het de meiden die snel zwanger raken best gun, maar ik weet gewoon even niet meer hoe ik er mee om moet gaan. :oops: :oops: :oops:

Dat moest ik even kwijt, dat lucht op!!!

Marian

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey lieverd,

ik snap heel goed hoe je je voelt!
    Je gunt het iedereen, maar soms moet ik ook erg diep zuchten als ik sommige berichten lees. Weet soms ook niet hoe ik me moet voelen.

Ik vind het niet raar dat je je zo voelt.

We zijn er voor je! en voor alle meiden waar het langer duurt!

knuffel
    Natasja

3. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    kan me heel goed voorstellen dat je er heel erg van baalt. ik ben zelf nu met ronde 3 bezig.. dacht van de week dat het raak was maar helaas heb na een toch licht positieve test mijn ongi gekregen met heel veel pijnlijke buikkrampen.. als je al een lange tijd bezig bent dan baal je er zo van.. nu op dit moment heb ik dat nog niet ik vind het jammer maar dat is it. ik snap jou gedachte gang heel goed dat je baalt van vrouwen die perongeluk zwanger worden door 1 x onveilig.
    gunne doe je het een ander heus wel maar jezelf ook zo graag... ik snap je heel goed en tis ook goed dat je het even van je afschrijft.

4. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Inderdaad meid ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voeld en dat je af en toe de neiging hebt heel hard te schreeuwen dat het niet eerlijk is :)

We zijn er voor elkaar hier meid en samen slepen we ons er wel doorheen en ik weet zeker dat ook onze en jouw tijd komt en dan zul je driedubbel blij kunnen zijn :)

Kop op meid en lucht maar lekker je hart hier!

Liefs Palmie

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik snap het ook wel hoor !! Ik heb wel al 2 kids dus hoef je eigenlijk ook nt te klagen hé (zegt men dan) maar ben ondertussen ook al 11 maand a gang en de wens blijft er hoe hard je zo ook tracht weg te duwen !! Als je wil praten gewoon doen, er zijn genoeg luisterende oortjes die je begrijpen hier !

6. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    hi meid,

misschien raar dat ik reageer, aangezien ik zwanger ben, maar jouw frustratie ken ik maar al te goed, mijn 1e zwangerschap was zo'n verrassing, ondanks pilgebruik en nu heeft het ook 7 rondes moeten duren voordat het zover was. Las laatst dat toch veel meiden zwanger raken ook na 11/12/13 rondes. Blijf vooral in jezelf geloven, dan gebeurt het ook voor jou.

Duim heel hard voor je

7. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Snap heel erg goed hoe je je voelt....

Je gunt het andere ook, maar je gunt het jezelf ook zo erg....

Zo denk ik namelijk ook, de grote vraag is waarom???????

Zelf ben ik ondertussen 28 rondes verder in 3 jaar tijd en heb al 4 miskramen mee moeten maken :cry: :cry: :cry:

Soms ben ik heel erg down en kan ik niks hebben en andere dagen ben ik heel erg positief en ga ik er vanuit dat alles goedkomt. Na verschillende onderzoeken is gebleken dat ik helemaal gezond ben dus waar het door komt blijft voor ons allemaal een raadsel....

Sterkte in ieder geval en ik hoop dat het snel lukt bij je, ik gun het jou namelijk ook ;) ;) ;)

8. Begrijp heel goed dat je het soms even niet meer zo zonnig inziet. Tuurlijk mag je af en toe even boos en/of verdrietig zijn, het zou bijna raar zijn als je dat niet bent.
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor,bij anderen lijkt het wel of ze alleen maar met hun vingers hoeven te knippen en meteen zwanger zijn(ik ken voorbeelden genoeg in mijn omgeving)maar ook voorbeelden die er echt járen over deden(eentje zelfs 8 jaar :oops: )Een goede vriendin van me nu 2 jaar met 2 mk.tussendoor :cry:
    maar wij mogen de moed niet opgeven :) :)

10. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Marjan hier nog eentje hoor :( ik ben vandaag ook de 9de ronde ingegaan :cry: maar we mogen niet opgeven....
    Wij krijgen ook hoe dan ook ooit nog eens dat mooie wondertje....

heel veel succes meid en als je erover wil praten we zijn een en al oor ;)

groetjes liselotje ;)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik begrijp je helemaal meid!
    Ik weet ook dat je daar niks an hebt.....
    Succes!
    Elmo

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik begrijp je heel erg goed meid ...en het is logisch dat je dat denkt ...als het deze keer niet raak is gaan we ook ronde 7 in en wachten duurt lang
    meid ik ga keihard voor je duimen dat het snel gaat gebeuren ;)
    liefs asjuh

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik kan niet voor andere spreken, ook niet voor mezelf, daar ikzelf nog niet zolang bezig ben als jij, maar ik kan me het me wel indenken door bepaalde andere dingen voor te stellen.

het hele leven bestaat uit oneerlijkheden.

ik snap dat jij die zo graag zwanger wilt worden, en bij wie het maar (tot op heden) niet wil lukken, dat je andere kan vervloeken ondanks dat je ze het wel gunt.

meid ik kan alleen maar zeggen het leven bestaat nu eenmaal uit oneerlijk heden, waarom mag de een langer leven dan de ander, waarom heeft de 1 beide ouders nog en de ander niks, dat heeft (eigenlijk) niks met oneerlijkheid te maken , maar meer met het leven en moeder natuur.

ik hoop voor jou (jullie) uit de grond van mijn hart dat het maar toch snel raak mag zijn want de mm is ook maar niks maar toch blijf altijd hoop houden meid, het is een ieder gegund in ieder geval, maar helaas niet altijd een ieder gegeven... heel heel veel succes :D

14. gigi

gigi Actief lid

allemaal zo herkenbaar, meid blijf tegen jezelf zeggen: er komt een dag dat het wel raak is !!
    :D dat geeft je weer hoop. (tenminste bij mij wel)

En het is niet zo dat je het een ander niet gunt, maar je wilt zelf toch ook zo graag.
    Ik zal voor je duimen deze ronde.

Ik ga zel voor ronde 13 maar, ik word zteeds geduldiger :( klinkt raar he? maar mijn gevoel zegt gewoorn.....er komt een dag...

15. Niet meer actief

Hoi Marian,

Ook ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
    Mijn zusje en ik waren beide gestopt met de pil, ik een half jaar eerder dan zij, na 3 maanden kwam ze me blij vertellen dat ze zwanger was.
    Op dat moment was ik heel blij voor haar maar ook wel een beetje jaloers, ik was na anderhalf jaar nog niet zwanger.
    Alles en iedereen om je heen raakt zwanger, en jij niet.
    Ik ben uiteindelijk na 3 maanden clomid slikken toch zwanger geraakt maar ik vond het ook heel moeilijk allemaal hoor.

Blijf er in geloven, hoe moeilijk dat ook is.
    Eens komt jouw dag ook meis!

Liefs Nies

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hey meid

ik heb ongeveer 11 maanden moeten oefenen voor ons kindje. Ik had de moed al op gegeven en dacht dat ik geen kinderen kon krijgen totdat ik overtijd was en me broertje zei van chantal heeft een baby in de buik he. Wat ik hier mee wil zegge meid is dat het vast wel goed komt allemaal :D

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Heel erg bedankt allemaal voor jullie bemoedigende woorden!
    Ik kan nu ook nog eens niet in slaap komen.... Mijn man ligt te snurken en ik kan alleen maar piekeren! Dit lezen helpt hoop ik wel een beetje!
    Ik zit hier nu met een dikke borrel Sambuca voor mijn neus, dus hoop dat ik zometeen de slaap kan vatten, morgen weer een drukke dag voor de boeg!

Bedankt allemaal :)

Marian

18. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Ik snap heel goed wat je bedoelt meis.......... Ben nu voor het eerst overtijd, maar heb afgelopen dinsdag nega gestest.. Heb zelf het idee dat ik niet zwanger ben........Wil zondag weer testen, maar ben bang dat het weer nega is......Ik denk dat ik er zo op gefocust ben dat ik de ongi tegen zit te houden onbewust.....
    In mijn omgeving worden ze ook allemaal al heel snel zwanger binnen 3 maanden en ben gewoon zo bang dat het bij mij niet wil lukken...... Een angstig voorgevoel heb ik en daar zit ik erg mee......

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Meissie, weet precies hoe je je voelt, heb ik ook gehad, dat je overtijd bent en denkt: zal het dan eindelijk? Dan die nega testen....erg pijnlijk!
    Wat dat betreft ben ik de laatste paar rondes gelukkig op tijd ongi geworden, dat scheelt een hoop onzekerheden, al voel je je toch iedere maand weer zwanger! Raar is dat, wat gedachten met een mens kunnen doen he?

Marian

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik ga nu toch maar weer eens proberen de slaap te vatten, ben erg moe!
    Hopen dat het nu wel lukt!

Slaap lekker als je er aan toe bent Bissie!

Marian

Deel Deze Pagina