Ik zit er even helemaal doorheen....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marian, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Lief berichtje van je marian79,

Ja erg irri die onzekerheid die ik voel nu...... :cry: Van 22 naar 29 naar 31 dagen. En dan nu op dag 34( eigenlijk 35 want het is al zaterdag ;) ) ben als de dood voor het testen zondagmorgen, maar moet het echt doen. Ik rook namelijk best veel van de zenuwen en dat is zo slecht als je zwanger bent....... :(

2. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0
    Meid, ik was al gefrustreerd na 4 rondes, helemaal toen ik hoorde dat mijn schoonzusje voor de tweede keer zwanger is geworden met een spiraal.

Ik ben wel zwanger geworden na 5 rondes, maar realiseer me nu pas hoe snel da eigenlijk is. Ik kan me een beetje voorstellen hoe het voor iedereen moet zijn die al langer bezig zijn.

Ik hoop dat iedereen heel snel zwanger wordt.

Succes meid!!!!!!!!!!!!!!

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hey Bissie, kop op meid!!! hou de moed er in!! ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat je zondag positief test!!! succes

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dat doe ik nou ook elke keer, teveel roken! Ik weet dat het slecht is, niet alleen voor een eventuele zwangerschap, maar ook voor onszelf! Kan alleen op dit moment de moed nog niet opbrengen te stoppen.....Ben veel te gespannen!

Marian

5. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    me too! :(

6. sim

sim Niet meer actief

ik rook ook nog, en elke keer als die rot :evil: weer komen voel ik me hartstikke schuldig, maar als ik probeer te stoppen (voor mijn gevoel nog niet genoeg stok achter de deur) word ik zo zenuwachtig van binnen en kribbig en dan denk ik tja... wat is op dit moment beter... ik weet wel roken is hartsikke slecht, en ik wil zo graag stoppen....

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Maar 1 ding weet ik zeker: Als het zover is en we zijn zwanger kunnen we toch allemaal de moed opbrengen om te stoppen? Dan weten we waar we het voor doen toch?

Ik heb hier ook ergens gelezen dat de eerste vier weken van je zwangerschap je nog geen bloedband enzo hebt met je kindje, dus dan is het iets minder erg dat we nog roken! Zodra er een posi test is, gooi ik mijn sigaretten weg!

Marian

8. sim

sim Niet meer actief

oh, dat wist ik niet... maar dat vind ik een goed plan, hopelijk testen we dan allemaal tegelijk en kunnen we elkaar ook nog steunen met het stoppen!! ;)

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nou, laten we het hopen! Een beetje extra steun kan dan zeker geen kwaad! Wanneer heb jij je NOD?

Marian

10. sim

sim Niet meer actief

ergens volgende week, heb bewust geen banner gemaakt, want dan weet ik het niet precies (met opzet, ga ik weer overal op letten, ik word liever verrast, anders loop ik die bewuste dag steeds naar de wc om te checken) en dan word ik zo'n zenuwpees en ga ik alleen maar meer roken :( ben nu bewust met vanalles en nog wat in huis bezig (verven) om maar lekker bezig te zijn.... en jij dan?

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    volgens mijn gyn is het niet verstandig om nu te stoppen met roken, vanwege de stress die het zwanger willen woren met zich meebrengt, maar idd als ik met een positieve test in mijn hand sta, moet het ook meteen afgelopen zijn!!!

@marian79, nog een beetje lekker geslapen? zelfs ik begrijp wat je nu meemaakt! we zitten zo allemaal in het zelfde schuitje!
    mijn zusje belde van de week dat een vriendin van haar zwanger is. dat kwam volgens haar doordat zij er minder mee bezig is, dat dat meisje een instelling had van: als het zo ver is prima en anders wachten we nog even. en volgens mijn zusje ben ik er dus teveel mee bezig dus daarom lukt het ook (nog) niet!! ik was zo teleurgesteld in haar, ik zweer het je, had ze voor mijn neus gestaan had ik haar nek omgedraaid!!

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ikke 12 mei, ben nu ook erg druk! Heb net een nieuwe baan en daarnaast ook nog 2 of 3 dagen in mijn eigen winkel aanwezig. Dus genoeg afleiding voor mij! Ik wordt altijd precies optijd ongi, dus als ik nu niet optijd ben wordt het ook wel stressen! Maar goed, dat moeten we er maar voor over hebben!

Vannacht erg weinig geslapen door de stress van het nogsteeds niet zwanger zijn na meer dan een jaar proberen, dus vandaag een wrak. Ben er gewoon misselijk van! Maar dat zal wel komen doordat ik teveel koffie ben gaan drinken om wakker te worden vanmorgen....Even geen koffie meer voor mij :)
    Ben nu in mijn winkel, het is erg rustig, dus kan zelf ook lekker rustig aan doen!

Marian

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Dat is helemaal begrijpelijk! Andere mensen die er niet mee bezig zijn kunnen er zo makkelijk over praten! Als je zwanger wil worden ben je er toch ook mee bezig! Ik heb in het begin ook wel gedacht van als het komt is het leuk, maar dat werkt ook niet hoor! Er wel of niet mee bezig zijn is volgens mij helemaal geen probleem, zolang het maar niet je heeeele leven gaat beheersen. Daar moeten we met zijn allen denk ik wel een beetje voor oppassen! We moeten ook nog van het kinderloze leven kunnen genieten toch?

Marian

14. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Runner het er niet mee bezig zijn werkt misschien een tijdje????(Bij mij heeft het trouwens nooit gewerkt!!) Maar bij elke normale vrouw die heel graag zwanger wilt worden werkt het gewoon NIET zo...
    Ik snap echt heel goed dat jij je zusjes nek om zou draaien als ze voor je zou staan, ik heb in gedachten ook al een aantal nekjes omgedraaid!!! Hi hi...

Het is dat ik dan denk: Tot tien tellen, ze weten niet wat ze zeggen!!! Zij zijn nog geen 3 jaar bezig en hebben nog geen 4 miskramen gehad, hoe kan je er dan in godsnaam niet mee bezig zijn??!!??

Ik snap je dus heeeeel erg goed..

Veel liefs en ik duim voor je!!!!
    Levi

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    dat genieten gebeurd ook wel toch?!
    en idd dat dacht ik in het begin ook maar nu de maanden voorbij blijven komen en er is nog steeds niks aan de hand dan ga je toch een beetje over jezelf twijfelen, of ik het wel kan!

ga vanmiddag een kitten uitzoeken, dus dat is echt wel een leuke afleiding, ze zijn pas 2 weekies oud, dus voordat ze mee naar huis mogen, daar gaan nog wel een paar weken overheen! vind het helemaal geweldig nu nog een leuke naam verzinnen.

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Dat is leuk! Ik heb er twee van een jaartje oud rondlopen. Het zijn twee meiden, maar ik heb ze Tarzan en Jane genoemd! Die ene was zo stoer dat die wel een mannen-naam kon gebruiken! Nu ze wat ouder zijn blijkt dat ik de namen beter om had kunnen draaien, want Tarzan is een mietje geworden en Jane is drie keer zo stoer! Maar goed, zo heeft het ook wel wat.....

En tuurlijk blijven we nu ook van het leven genieten! Zou wat zijn als dat niet meer kon!

Marian

17. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Jee... ik heb al jullie verhaaltjes gelezen en het komt me zooo bekent voor. Iedere maand weer een dikke vette tegenvaller als die :evil: komen.
    En ja... wat mensen om je heen zeggen "dat je er niet zoveel aan moet denken"!! Dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan. Met al die rare gevoelens de hele maand door. Hebben jullie dit ook??
    Ik pieker er nog steeds heel veel over...Pfff. Op m'n werk enzo.
    Laatst vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is.....pfff... ben ook heel blij voor haar maar aan de andere kant....ik wil ook!!
    En eigenlijk is dit pure jaloesie, maar kan er niets aan doen. Maar dit zal jullie ongetwijfeld heel bekend voorkomen.

Wens jullie ontzettend veel succes!!
    Ik leef met jullie mee.
    Moet ook wel zeggen dat als ik deze verhalen lees, het me ook wel weer een beetje goed doet. Zodat ik kan zien dat ik niet de enige ben.

Liefs Daan

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    onze cavia heet swiffer,
    dus vond ik het leuk om de kat vanish te noemen
    maar ja vriendje lief ziet dat dus echt niet zitten......

19. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    whawhawhawha runner :) :) :) :) :) Vind het wel brilliant gevonden :)

Wij hebben 2 broertjes katten van 5 jaar en die heten Tato ( naar het aapje van tita tovenaar) en Tommy :p

20. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Hmmmmmm is cilit bang dan een optie runner? :confused: :) :) :)

Deel Deze Pagina