Wat leuk een kitten.. Ik heb drie katten, Diesel Mexx en Puma. Had er in eerste instantie 2 Levi & Diesel, maar Levi ging na een jaar heel onverwachts dood Zijn we echt kapot van geweest. Wij zien ze echt als onze kindjes..... Diesel was zo gestrest dat de dierenarts ons adviseerde om er een kitten bij te halen...(Mexx) Die laatste kwam erbij omdat de eigenaar van haar moeder de kittens op straat wilde gooien!!! De eikel!!! Samen met een vriendin hebben we hem zo ver weten te krijgen de kittens 7 weken binnen te houden De laatste die over bleef was Puma en het is echt een schatje, was echt nooit de bedoeling om 3 katten te hebben, maar we hebben er absoluut geen spijt van.... Namen verzinnen blijft moeilijk, ik had gedroomd dat ik twee katten had Levi & Diesel hi hi Dus hebben we dat ook maar zo gehouden, die andere moesten er wel bij passen natuurlijk... We vonden het wel orgineel heb het nog niet eerder gehoord.... Vind het wel leuk om aparte namen te hebben Succes met kiezen, da´s zo moeilijk ze zijn allemaal zo lief.... Veel liefs Levi (vandaar mijn naam....)
haha, mijn vriend wilt 'm sletje noemen, vind ie leuk als ie 'm buiten moet roepen. nee, doe dan maar Ajax....' als puntje bij paaltje komt word het toch nog een fatsoenlijke naam!
Jeetje wat een mooie en herkenbare berichten allemaal (behalve de kattenverhalen ) Wat is het toch wat dat zwanger worden he...Ik had zo gedacht dat dat een super leuke periode zou zijn. Maar ik ben erg teleurgesteld in mijn/onze lichamen....Overal om me heen is het vrijwel meteen raak en ja, ook ik moet vaak slikken bij sommige berichten in de rubriek "ik ben zwanger" Door de pil heen, niet gepland, net gestopt en meteen raak en noem maar op. Het is wat jullie zeggen, je gunt het iedereen, maar jezelf inmiddels ook wel. Wat Juut schreef vond ik mooi; Blijf in jezelf geloven! Sommige dagen lukt me dat, maar sommige dagen kijk ik door een zwarte bril....Dat jaar bezig zijn komt steeds dichter bij, waardoor de kijk er vaak niet zonniger op word. Maar eens zal het ook ons lukken!!
Herken jullie gevoelens en de frustraties. Wij zijn bijna 1.5 jaar bezig en soms ben ik ook heel erg teleurgesteld in mijn lichaam, omdat het niet doet wat het zou moeten doen ma ja... en dan op het werk: elke maand een nieuwe mama of papa en dan komt iedereen de kleine tonen. Allemaal heel mooi en heel plezant maar ik wil dat ook!! Mijn vriend zegt dikwijls dat ik in mezelf moet blijven geloven, dat we dat kindje dat we zo graag willen wel zullen krijgen, we zijn trouwens allebei helemaal gezond. Meiden, ik steun jullie... Op een dag hebben we allemaal dat kindje van onze dromen!!
Ik snap je helemaal die gedachten heb ik de laatste tijd ook steeds wat meer en zeker als er dan ook nog mensen om je heen zwanger raken... Maar onze tijd komt zeker!!! Succes!! Groetjes manuela
Ook ik snap deze dingen heel goed. Helaas , zou ik bijna willen zeggen. Gooi het er maar lekker uit en besef dat je niet de enige bent, misschien helpt dat een beetje. Jouw dag komt wel. Probeer positief te blijven Groetjes Vera
Ik herken jullie gevoelens heel goed. Wij zijn dan nog maar met ronde 5 bezig, maar hebben inmiddels al twee miskramen achter de rug. Vaak krijg ik de reactie te horen; je weet tenminste dat je zwanger kan worden. Alleen wil er maar geen kindje groeien in mijn buik. Hoe het ook is, het doet pijn. Een verlangen naar een kindje is niet uit je hoofd te zetten; het zit diep in je hart zo'n verlangen! Een goede vriendin van mij is nu in verwachting van een tweeling. Ik vind het voor haar heel erg leuk, maar diep in mijn hart ben ik enorm jaloers. Zij waren er minder mee bezig dan wij. Zou dat dan toch helpen? Ik kan het in ieder geval niet uit mijn hoofd zetten! Hopelijk komt het voor ons ook ooit! Liefs, Cleo
Hoi, ik ken het verhaal ook dat mensen zeggen: Je weet tenminste dat je zwanger kunt worden... Ja dat snap ik maar het is ondertussen al 4 keer fout gegaan en zelfs de gyn. heeft gezegd dat het hopen blijft dat je lichaam het vast houdt....Als ik dat zeg schrikken veel mensen toch wel een beetje.... En terecht want het kwetst je gewoon als mensen dit soort opmerkingen plaatsen!!!!!! Deze mensen hebben waarschijnlijk geen kinderwens of er in ieder geval niet zo´n moeite mee!!!! Succes en ik hoop voor iedereen dat onze gezamelijke wens snel in vervulling zal gaan
het is heel gemakkelijk van mensen om dat te zeggen, en misschien weten ze ook niks anders in die situatie te zeggen en willen ze je op de een of andere manier geruststellen, maar ik begrijp heel goed dat dat een boos gevoel teweeg kan brengen, ik zelf heb twee keer een miskraam gehad en als je zwanger word overheerst de angst dat het mis gaat over het genieten. het is allemaal gewoon niet zo vanzelfsprekend als sommige mensen denken... hoop onze wensen spoedig uit zullen komen...
Ook ik kan het me indenken. Ik ben inmiddels gespopt met tellen... Maar even een adnere vraag (misschein heb ik iets gemist hoor): als je al in ronde 13 zit, waarom dan niet naar de HA?????
Sterkte allemaal! Ik herken veel gevoelens, toch probeer ik zelf afleiding te zoeken en te genieten van de kleine dingen die nu nog zonder kinderen heel leuk zijn. Soms breekt het me op, maar een dagje later is het weer prima. Deze site is wel heel lekker om van je af te schrijven
Hai allemaal, Nou, ik herken me er ook in hoor. Ik gun het iedereen ECHT van harte, maar na 8 rondes en een miskraam.... wil ik ook zoooo graag.... . Inderdaad, ik heb een miskraam gehad, dus ik ben er in elk geval zeker van dat ik en mijn vriend zwanger kunnen worden, maar dan moet ik het wel weer eens een keertje worden.... Fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die er zo over denken. Ik schaamde me er al een beetje voor, maar goddank is het blijkbaar heel menselijk.
Hey Marian, Klinkt afgezaagd maar ook ik begrijp je heel erg goed,ik zit in de 4 echte ronde daarvoor al zonder pil of dergelijke maar niet de dagen bij gehouden enz. En ja dan het idee dat andere er heel weinig voor hoeven te doen is en blijft slikken,maar wel gegund. Ik heb nog een druk achter me mijn vader gaat erg slecht met zijn gezondheid en heeft ook nog is gezegd dat hij graag ons kleinkind wil meemaken. Wij willen het ten eerste erg graag voor onzelf en ja ook voor mijn vader. Ik begrijp je echt. Kop op!! Liefs