Ik zit er ff doorheen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dufel, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Aaah, Dufel, wat rot dat je je zo naar voelt zeg :(. En nog opgenomen ook... Ik hoop enorm dat je je na 16 weken beter gaat voelen meis!

En wat heerlijk dat jullie zojuist een mooie echo hebben gehad ♥.

Heeeeele dikke digiknuf vanuit hier!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Herkenbaar van de zwangerschap van Finley. Heb toen van week 6 tot en met zo ongeveer week 22 van mijn zwangerschap thuis gezeten van mijn werk. Kon alleen maar liggen (in stilte) en kotsen.
    Kreeg nauwelijks nog niets mee van het gezinsleven. Etensluchten kon ik niet verdragen. Drukte om mij heen kon ik niet verdragen. Voelde me het prettigst in onze slaapkamer.
    Heb ook eens geroepen: "ik wil het niet meer!" terwijl ik ontzettend graag een broertje of zusje voor Aiden wilde en weer zwanger wilde zijn.
    Vreselijke tijd. Leefde op meloenen en komkommers. Want dat was het enigste wat ik nog naar binnen kon krijgen. Mijn ketonenwaarde zat op de grens van een ziekenhuisopname, maar dat kon ik gelukkig voorkomen.

Sterkte TS. Ik hoop dat je je gauw wat beter mag voelen zodat je wat mobieler bent en kunt genieten van je zwangerschap!

3. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Bah Dufel, wat ontzettend rot voor je! Voel je je al iets beter nu je aan het infuus ligt? Hoop dat je gauw opknapt!
    Gelukkig is met je kleine alles goed!

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben weer thuis :) moet vochtbalans lijst bijhouden en heb medicijnen meegekregen. Heerlijk om in mn eigen bed te liggen.

Deel Deze Pagina