Mss een interessant artikel voor de dames die kolven. Ik kolf zelf FT en zet meestal de afgekolfde melk achterin de koelkast, soms geef ik vers, als het zo uit komt. Amy sliep een paar nachten erg slecht. Ik ben er de afgelopen twee nachten op gaan letten dat ik haar 's avonds melk geef die ik net had gekolfd en nu heeft ze supergoed geslapen de afgelopen 2 nachten. Ze was diep onder zijl en ik heb haar niet gehoord zoals soms het geval is. Borstvoeding 's ochtends meest stimulerend | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik geloof er best in dat de samenstelling per keer veranderd. Ben benieuwd of het bij andere mama's ook zo is. Ik voedt live, en Jacob slaapt al een week lekker door 's nachts.
Ik had dit artikel ook gelezen en aan mijn vriend laten zien. Nu ligt ons zoontje 'smorgens na de voeding nog even lekker bij ons en doezelen we normaal nog even verder. Nu was hij gistermorgen opeens heel druk aan het kletsen en bewegen. Hoor ik mijn vriend ineens zeggen: " Zo jongen heb je je cappucinootje weer gehad? "
Ik had er nog nooit bij stil gestaan, maar het klonk idd erg logisch toen ik het van de week las. Hier krijgt Benthe savonds om 21.00 en 23.00-24.00 de voeding die ik om 20.00-20.30 heb gekolfd en ze slaapt er prima op. Ook toen ze savonds om 23.00-24.00 voeding kreeg die om rond 10.00 of rond 16.00 gekolfd was sliep ze ook prima. Malou en Ruben weet ik niet meer precies wat die kregen, maar over het algemeen kregen ze als ik kolfde voor de laatste voeding (wat maar heel af en toe was) gewoon de melk die ik dan in de avond had gekolfd. En misschien dat ze af en toe ook wel van smiddags hebben gekregen als ik gewerkt had ofzo, maar weet dat niet meer. Hun sliepen (buiten de nachtvoedingen om) ook gewoon prima!