Elke ochtend wassen met een washandje en warm water. En ongeveer 2 keer in de week dan scrub ik m'n gezicht en hals.
ik scrub om de 2 dagen was elke dag en gebruik reinigings lotion in de avond om make up ed te verwijderen. En gebruik een lekkere dag creme
iedere avond en morgen maak ik het schoon met een watje en wat lotion en ik gebruik dag en nachtcreme en eens in de zoveel tijd een maskertje.
's ochtends gebruik ik de gezichtscreme van Vichy en 's avonds haal ik mijn make-up eraf en maak ik mijn gezicht schoon met de tonic van Vicy!
sochtends maak ik mn gezicht en hals schoon met reinigingsmelk en daarna lotion (alcoholvrij) daarna dagcrème met factor en oogcreme op. Savonds ook reinigen en nachtcreme op. 1 keer per week scrub ik en doe ik een maskertje op. De watjes maak ik eerst nat voor ik de reinigingsmelk erop doe, zo schuurt het niet zo over je gezicht en heb je minder nodig.
Haha, ik ben wel even bezig! Heb een acnehuid, dus dan is een goede verzorging nog niet zo simpel... Eerst reinig ik mn huid met lotion. Dan nog een keer met een speciale fasewash voor de onzuivere huid. Dan ontsmet ik alles met alcohol, waarna ik een speciale lotion aanbreng die puistjes uitdroogt. Dan een goede nachtcreme en DAN pas lekker slapen... 's Ochtends is mn programma iets korter: reiniging met lotion, speciale lotion en dagcreme. En dan maak ik me op met een goede minerale foundation die de porien niet verstopt... En drie keer per week een scrub-beurt. Kost wat maar dan heb je ook wat
's Avonds reinig ik eerst mijn gezicht met reinigingsmelk en daarna met een tonic. Vervolgens door ik crème op. 's Morgens was ik mijn gezicht alleen met warm water onder het douchen en doe ik na het douchen weer crème op.
's ochtends doe ik altijd koud water op mijn gezicht, daarna een goede verzorgende dagcreme. 's avonds reinig ik mijn gezicht met lotion en een keer in de week een maskertje, met avondcremé.
ik was mijn gezicht elke ochtend en avond met facewash. en doe daarna creme op, ochtend dus dagcreme, savonds nachtcreme..
Uuuuh was enkel mijn gezicht bij het wakker worden en voor de rest nog enkele keren op de dag maar gebruik geen creme'tjes of wat dan ook. Hoe vreemd ook, ik geloof niet zo in maskertjes en ochtend- en avondcreme's. heb weleens een maskertje gedaan maar deed het meer omdat velen dat doen haha, tis niet zo mijn ding. Voorheen met make-up haalde ik het er alleen met een natte washand af, niets geen lotion of vette watten ofzo.
Ik was mijn gezicht onder de douche elke ochtend met zeep En daarna doe ik een dikke laag creme op, en daarna foundation. Doe ik al jaren zo, en iedereen zegt dat ik zo'n mooie huid heb Al dat gescrub en maskers en dag en nacht creme, ik geloof er niks van.
1.2.3stappensysteem van clinique smorgens savonds en dag en nachtcreme ook van clinique maskertje zo af en toe(hotmask) een serum als mijn huid erg droog is.
Ik douche elke ochtend en maak onder de douche mijn gezicht schoon met de Inositel facewash van Yves Rocher (is speciaal voor de jongere huid tegen het ouder worden) en daarna gebruik ik de Inositel dagcreme en de bijbehorende oogcreme van Yves Rocher en dat wissel ik nog weleens af nu met bruiningscreme van Estee Lauder omdat ik tegenwoordig zo witjes ben tijdens de zwangerschap 's avonds voor het naar bed gaan maak ik mijn ogen en gezicht schoon met reinigingslotion van Inositel met een plens water daarna en smeer ik mijn gezicht in met de nachtcreme van Inositel. 1 a 2 x per week scrub ik mijn hals en gezicht en gebruik ik daarna een maskertje Hmmmm als ik het zo lees, is het eigenlijk veel wat ik doe
Hahah wat ben ik dan een gezichtsverzorings-slons Ik doe sochtends mijn gezicht met een gezichtsreinigings doekje. Dan dagcreme vermengd met foundation (scheelt tijd, en minder make-up gezicht) en verder opmaken. En savonds..... ga ik zo mijn bed in. Gewoon geen zin om de restanten van mijn gezicht af te halen s'avonds 1x id 2 weken scrubben. Als ik douche (niet iedere dag) dan reinig ik wel met een milk en doe ik voor het slapen gaan creme op. En mijn huid is best gaaf al zeg ik het zelf, ondanks ik het 'slecht' verzorg
Ik was mijn gezicht met water onder de douche elke ochtend. Da's alles. Mocht het 's-winters eens wat droog zijn door de verwarming ofzo doe ik er wel eens een veeg nivea op.
was het met Garnier Detox elke avond, meer niet, geen creme, niets, kreeg ik alleen maar pukkels van op mn kin nu ik niks meer smeer, nooit meer gehad.
Ik scrub als ik het niet vergeet zo´n 2 keer in de week. Ik ben zo´n muts die heel fanatiek begint en vanalles koopt en dan na een week doe ik het nog 3 keer in de week ofzo en dan weer een periode niet.