Gezicht verzorgen

Discussie in 'De lounge' gestart door upc, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. upc

upc Niet meer actief

Hoe verzorgen jullie je gezicht?
    Was je het alleen of gebruik je ook creme?

2. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Elke ochtend wassen met een washandje en warm water. En ongeveer 2 keer in de week dan scrub ik m'n gezicht en hals.

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik scrub om de 2 dagen was elke dag en gebruik reinigings lotion in de avond om make up ed te verwijderen.

En gebruik een lekkere dag creme :D

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

iedere avond en morgen maak ik het schoon met een watje en wat lotion en ik gebruik dag en nachtcreme en eens in de zoveel tijd een maskertje.

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

alleen wassen, 1 tot 2 x per week maskertje

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

's ochtends gebruik ik de gezichtscreme van Vichy en 's avonds haal ik mijn make-up eraf en maak ik mijn gezicht schoon met de tonic van Vicy!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    sochtends maak ik mn gezicht en hals schoon met reinigingsmelk en daarna lotion (alcoholvrij) daarna dagcrème met factor en oogcreme op.

Savonds ook reinigen en nachtcreme op.

1 keer per week scrub ik en doe ik een maskertje op.

De watjes maak ik eerst nat voor ik de reinigingsmelk erop doe, zo schuurt het niet zo over je gezicht en heb je minder nodig.

8. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0

hier precies hetzelfde, soms lekker srubje onder de douche (maar daar heb ik niet altijd zin in :D)

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, ik ben wel even bezig! Heb een acnehuid, dus dan is een goede verzorging nog niet zo simpel...

Eerst reinig ik mn huid met lotion. Dan nog een keer met een speciale fasewash voor de onzuivere huid. Dan ontsmet ik alles met alcohol, waarna ik een speciale lotion aanbreng die puistjes uitdroogt. Dan een goede nachtcreme en DAN pas lekker slapen...

's Ochtends is mn programma iets korter: reiniging met lotion, speciale lotion en dagcreme. En dan maak ik me op met een goede minerale foundation die de porien niet verstopt...

En drie keer per week een scrub-beurt.

Kost wat maar dan heb je ook wat ;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

's Avonds reinig ik eerst mijn gezicht met reinigingsmelk en daarna met een tonic. Vervolgens door ik crème op. 's Morgens was ik mijn gezicht alleen met warm water onder het douchen en doe ik na het douchen weer crème op.

11. MissT

MissT Niet meer actief

's ochtends doe ik altijd koud water op mijn gezicht, daarna een goede verzorgende dagcreme.
    's avonds reinig ik mijn gezicht met lotion en een keer in de week een maskertje, met avondcremé.

12. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

ik was mijn gezicht elke ochtend en avond met facewash. en doe daarna creme op, ochtend dus dagcreme, savonds nachtcreme..:D

13. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uuuuh was enkel mijn gezicht bij het wakker worden en voor de rest nog enkele keren op de dag maar gebruik geen creme'tjes of wat dan ook.
    Hoe vreemd ook, ik geloof niet zo in maskertjes en ochtend- en avondcreme's.
    heb weleens een maskertje gedaan maar deed het meer omdat velen dat doen haha, tis niet zo mijn ding.
    Voorheen met make-up haalde ik het er alleen met een natte washand af, niets geen lotion of vette watten ofzo.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik was mijn gezicht onder de douche elke ochtend met zeep :D En daarna doe ik een dikke laag creme op, en daarna foundation. Doe ik al jaren zo, en iedereen zegt dat ik zo'n mooie huid heb :)
    Al dat gescrub en maskers en dag en nacht creme, ik geloof er niks van.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    1.2.3stappensysteem van clinique smorgens savonds
    en dag en nachtcreme ook van clinique
    maskertje zo af en toe(hotmask)
    een serum als mijn huid erg droog is.

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik douche elke ochtend en maak onder de douche mijn gezicht schoon met de Inositel facewash van Yves Rocher (is speciaal voor de jongere huid tegen het ouder worden) en daarna gebruik ik de Inositel dagcreme en de bijbehorende oogcreme van Yves Rocher en dat wissel ik nog weleens af nu met bruiningscreme van Estee Lauder omdat ik tegenwoordig zo witjes ben tijdens de zwangerschap ;)

's avonds voor het naar bed gaan maak ik mijn ogen en gezicht schoon met reinigingslotion van Inositel met een plens water daarna en smeer ik mijn gezicht in met de nachtcreme van Inositel.

1 a 2 x per week scrub ik mijn hals en gezicht en gebruik ik daarna een maskertje

Hmmmm als ik het zo lees, is het eigenlijk veel wat ik doe ;)

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hahah wat ben ik dan een gezichtsverzorings-slons:p
    Ik doe sochtends mijn gezicht met een gezichtsreinigings doekje. Dan dagcreme vermengd met foundation (scheelt tijd, en minder make-up gezicht) en verder opmaken. En savonds..... ga ik zo mijn bed in. Gewoon geen zin om de restanten van mijn gezicht af te halen s'avonds:$ 1x id 2 weken scrubben. Als ik douche (niet iedere dag) dan reinig ik wel met een milk en doe ik voor het slapen gaan creme op.
    En mijn huid is best gaaf al zeg ik het zelf, ondanks ik het 'slecht' verzorg

18. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik was mijn gezicht met water onder de douche elke ochtend. Da's alles.
    Mocht het 's-winters eens wat droog zijn door de verwarming ofzo doe ik er wel eens een veeg nivea op.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    was het met Garnier Detox elke avond, meer niet, geen creme, niets, kreeg ik alleen maar pukkels van op mn kin :p nu ik niks meer smeer, nooit meer gehad.

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik scrub als ik het niet vergeet zo´n 2 keer in de week.

Ik ben zo´n muts die heel fanatiek begint en vanalles koopt en dan na een week doe ik het nog 3 keer in de week ofzo en dan weer een periode niet.

Deel Deze Pagina