Ik zit er helemaal doorheen

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey minyaweth,

Wat een rot situatie! :(
    Ik herken het helemaal, wij hebben het de eerste maanden toen we hier woonden ook erg moeilijk gehad, gelukkig was ik toen nog niet zwanger dus t was wel een andere situatie.

Wat heb je allemaal nog nodig?
    Ik woon ook in Almelo dus misschien kan ik iets voor je betekenen?

liefs leonie.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Minya, ik pb je zo even terug!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat een vervelende rot-situatie zeg! Ik snap niet dat het UWV met zulke belangrijke dingen zo onzorgvuldig kan zijn! Ik heb het ook bij mijn broer gezien, die zat soms ook ineens zonder geld, belachelijk!!!

Ik kan je helaas niet helpen met kleertjes enzo, maar ik heb nog wel een magnetronsterilisator van avent en een hele berg aan babyspeelgoed (een deel daarvan heb ik al wel beloofd aan iemand anders, maar er is dus nog een boel over). Heb je daar iets aan?

Wat voor werk zoekt je partner trouwens? Misschien kunnen we daar ook bij helpen, wie weet weet iemand iets in zijn richting!

Btw, misschien moet je het 'pay it forward' principe in je achterhoofd houden: eerst hielp jij mensen en nu wordt je zelf geholpen, straks kun je zelf ook weer andere mensen helpen! Schaam je vooral niet voor de situatie waarin je nu zit, dat kan (helaas) iedereen overkomen! Digiknuf voor jou!!

Groetjes Rosa

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Leoniiee: Bedankt voor je bericht. En wat leuk dat je ook in Almelo woont :) Ik ben eerlijk gezegt nog steeds het overzicht een beetje kwijt :)

@truusdemier: is goed hoor meid!

@Rosao: Ik heb al een soort van sterrilisatorbakje voor de flessen, maar speelgoed nog niet.

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    @Minyaweth: Als dit nou geen goed voorbeeld is van hoe karma werkt...Wat een verschrikkelijk lieve reacties hier zeg. Geniet er alsjeblieft van, want wat ik tot nu toe gelezen heb is dat je het verdiend.

Ik hoop echt van harte dat dat gedonder met dat UWV gauw over is. Het is soms echt te gek voor woorden hoe sommige mensen in de problemen kunnen komen omdat ze daar schijnbaar patience belangrijker vinden dan hun hersenen gebruiken. (Heb jarenlang naast het UWV gewoont en iedere keer ook kunnen zien wat er op de beeldschermen stond als ik er langs liep. Spelletjes!)

Ik vind het echt heel erg dat ik je niet verder kan helpen. Wij zijn zelf bezig met een eerste kindje en hebben zelf nog niets van de dingetjes die je nodig hebt, anders had je accuut wat gekregen.
    Zo te lezen aan alle lieve reacties zijn jullie in ieder geval weer verder geholpen.

@Alle lieve dames hier: Jullie zijn top!:)

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ook hier iemand die bij je uit de buurt komt.
    Mocht je wat nodig hebben, wat dan ook, pb me dan ff!

Liefs Leonie

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

@ minya cq lalleman;). ik stuur waarscheinlijk morgen alvast 1 pakketje op;) en dan tegen het eind van de week nog een. dus sowieso deze week krijg je dat

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Amfy: bedankt meid!

@Mamaleonie: Bedankt voor je aanbod. Ik weet alleen echt niet meer wat ik straks nog nodig ben. Ik wil niet te veel dubbele dingen ofzo binnenkrijgen want dan voel ik me nog lulliger...:)

@Kat81: Het is toch helemaal niet erg dat je me niet verder kunt helpen! Ik verwacht het ook van niemand. Heel erg bedankt voor je lieve berichtje en hopelijk mogen jullie snel een kindje verwachten :)

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb ook niks over of iets aan te bieden, maar ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen...
    En vooral hopen dat je vriend snel weer werk vindt!

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik hoop ook dat mijn vriend snel weer werk vind Jusi.
    Bedankt voor je reactie :)

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Graag gedaan. :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Minya,

Als je nog wat nodig hebt, laat het weten.

Ik heb dan nog geen kinderen, maar kan altijd wel aan gratis dingen komen van kennissen.

In iedere geval heel veel sterkte, en hopelijk komt het allemaal weer goed!

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sammie88: je hoeft je echt niet in allerlei bochten te wringen voor mij hoor :) Bedankt voor je lieve bericht :)

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hey minya...

hier helaas ook een meid..... had nog wel een luiertas voor je maar ik zie dat je er al 1tje hebt! fijn dat je in iedergeval al het grote spul nog had...
    In wat voor richting is je man geschoolt/ zoekt hij een baan... woon in enschede dus kan altijd ogen en oren open houden!....

En als ik ooit wat voor je kan betekenen!...(ook al ken je me niet)

Liefs!

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey Nikster,

Bedankt voor je bericht. Een luiertas heb ik inderdaad al als het goed is. Dankzij Wenneke20 :)
    Mijn vriend heeft geen diploma's jammer genoeg door meerdere factoren, maar hij heeft wel veel ervaring in de IT-branche.
    Er zijn genoeg vacatures, maar hij pist net elke keer naast de boot :(

16. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wat heb je nog nodig?
    Ik heb namelijk nog wel kleertjes liggen die ik anders op MP zet.
    Ook positiekleding.
    Heb ook nog Zwitsal liggen die ik niet gebruik aangezien ik alles parfumvrij gebruik.

Laat maar weten wat je nog nodig hebt!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Minyaweth...veel ervaring in de IT?
    Wat voor programmeertalen kent hij?

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb niet alles gelezen, maar zag wel je lijstje voorbij komen, ik heb nog wel hydrofiele (wel gebruikt... maar helemaal schoon hoor) en spuugdoekjes (idem) liggen, ik heb er zoveel, kan je zo de helft opsturen en dan hou ik nog genoeg over voor als onze tweede komt!

19. lalleman

lalleman Actief lid

9 jan 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    mag ik ook wel reageren :D:D ? :p

Ik ben bezig met C en C++ (junior dus)
    Verder ben ik meer een IT support manneke die problemen oplost waar de meeste IT afdelingen niet uitkomen.(vage of rare problemen bedoel ik dan meer)

Heb ervaring als 2de en 3de lijn op callcenter gebied bij tele2.
    en mijn voriga baan was het configuren en releasen van software voor STB's en satellieten.

Mijn grootste struikelblok op dit moment is dat ik geen papieren heb ;(

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb ook nog speelgoed / knuffels trouwens...

Deel Deze Pagina