Fem, ik had je bericht hier helemaal nog niet gelezen. Had je net een PB terug gestuurd. Ik paar spuugdoekjes hebben we inderdaad nog nodig. Hydrofiele handdoeken en washandjes hebben we er nog een paar van, maar daar wassen en drogen we Vigo ook nog steeds mee. Een paar extra zou geen kwaad kunnen Speelgoed is ook leuk, maar zoals ik al schreef in mijn PB, het is echt aan jou meid. Liefs.
Positiekleding...mits je net zo'n dikke kont hebt als mij is dat helemaal niet gek hahaha Ik heb maat 48 Ik heb nu 2 broeken die ik om en om afwissel. Op zich te doen hoor, daar niet van Kleertjes is ook leuk, zwitsal net zo
Hey lieve meid, Als ik je kan helpen met kleertjes/ rompertjes dan hoor ik het graag van je! Hele dikke knuffel voor jullie!
Meis, mijn man neemt morgen een doos mee van zijn werk en die gaan we eens even lekker vullen voor jullie! Heb ook nog washandjes trouwens, zal even kijken wat ik nog meer heb (niks jongensachtig helaas, zoals kleertjes), maar ik ga mn best doen voor je. Mail me je adres maar en ik zorg ervoor dat het nara je toekomt! Liefs, Fem
Ja natuurlijk mag jij reageren! Ik heb het er even over gehad, maar helaas is voor ons een Junior (op afstand) te risicovol. Wel willen wij je de volgende tip meegeven: PHP is echt VEEEELLL vraag naar!! Als je iets (jezelf aan-)kan leren, dan zou ik eerder voor php gaan dan C/C++ En kijk eens op deze site: Freep: Freelancers - Freepeople wellicht staat er wat tussen voor je! Ik hoop dat je snel wat kan vinden! Succes! (en onthou mijn naam..voor in de toekomst?! Php-er, altijd welkom!)
Heej meis, Ik heb niet het hele topic gelezen (zit op mijn werk, dus heb me beperkt tot de openingspost). Ik weet niet hoe je qua baby-kleertjes zit, maar als je nog nodig hebt; ik heb een hele berg op zolder liggen: maat 50 t/m 62. Veel neutraal, zeker het allerkleinste spul. Als ik je ermee kan helpen: laat maar weten. Als je er al in omkomt (wat ik me ook kan voorstellen met al die lieve mensen op deze site) ook goed, hoor! No hard feelings Dan gooi ik het gewoon in zo'n container voor kledinginzameling ofzo. Dan maak ik er ook mensen blij mee (hoop ik)
Ik heb nog wel wat rompers die Luuk al niet meer aan kan (en nooit heeft aan gehad ) En heb nog wel wat speelgoed knuffels voor baby's heb er teveel gekregen. Stuur me maar een pb als je nog iets nodig hebt. En voor iedereen hier een dikke knuffel, wat is dit toch een top forum. !!!!!
Hoi Minya, Sorry meis ik lees nu je topic pas. Jeetje het zit jullie niet mee. Pb even wat jullie nog nodig hebben dan kijk ik wat ik nog van Lisa heb. Dat kan ik dan de 28e mee nemen. Meisje doe rustig aan, denk aan het wondertje in je buik. Ik denk aan je, groetjes conny
baby kleertje heb ik ook veel van maar alleen kan ik de verzendkosten niet betalen helaas kleren voor jou zelf heb ik niet ik heb maat 36/38 ik heb ook 8 boxkleden zijn wel hele rare kleuren(ik heb ze ook maar gekregen) maar dat hjeb ik dus ook nog
Mamabeer, bedankt voor je aanbod. Verzenkosten kunnen wij nu ook even niet betalen, want we hebben al een aantal keer verzenkosten gedaan en een donatie aan een bepaald iemand Een boxkleed hebben we al en mat 36/38 had ik voor het laatst.... uhm... ik groep 8 ofzo Bij deze wil ik nog wel even melden dat we al wat leuke spulltjes heb binnengekregen en/of opgehaald. Dus allemaal nogmaals enorm bedankt!
god wat jammer dat je zover weg woont! ik heb namelijk nog ontzettend veel babykleren van jayla die ik nog niet weg heb gedaan en eigenlijk aan n kennis wou geven die het ook aan mensen geeft die het niet hebben! zitten echt nog superleuke spullen bij! jasjes van babybarb en mexx rompertjes superveel (moet het alleen nog uitzoeken waar ik emotionele waarde aan heb en echt niet kwijt wil ) ook heb ik nog n koloniale box staan en 3 vuilniszakken vol! babyspeelgoed...
Wat een lief berichtje Female Aan meisjes kleertjes zullen we niet veel hebben aangezien we weer een knulletje krijgen Een box hadden we gelukkig nog en klein beetje speelgoed zou iemand geloof ik ook al opsturen. Wel ontzettend lief aangeboden!
ow haha ik had niet gezien dat jullie een knulletje kregen mijn fout... pfff ik kan me niet echt voorstellen hoe jullie je voelen nu omdat ik toch altijd wel feetback van mijn vader heb gehad godzijdank want anders had ik allang in de problemen gezeten hoor! maar ik wil jullie als ik dan verder helaas niets kan betekenen toch ontzettend veel sterkte wensen en ik hoop dat je nog e.e.a. bij elkaar krijgt...
Ik lees net je eerste verhaal...(verder niet alles gelezen) en ik lees dat je te kort of nog niet hebt: verzorgings spulletjes.. ik heb veel zwitsalmeug gekregen die ik niet gebruik.. ik ben een natusan mama.. Als je het wilt hebben stuur ik het je gratis toe...je mag t zo van me hebben.. tis nog niet gebruikt en staat netjes op t schapje boven de comode..je moet dan denken aan wasgel, olie, huidcreme etc.. pb maar als je interesse hebt.. anders staat t maar te staan en kan ik t over een tijd zo de kliko in mikken.. weggooien vind ik zonde, maar weet van mezelf dat ik t niet zo snel zal gebruiken.. Als je het niet nodig hebt of geen zwitsal fan bent ook prima hoor.. UWV is een lastig iets.. zeker in deze tijden zijn ze rete druk.. wat echt helpt (is mijn ervaring) ze constant achter de vodden zitten.. zeuren zeuren zeuren.. dan willen ze van je af en lig je zo boven op de stapel... ik ga ff verder lezen.
Ik lees dat zwitsal wel gewenst is.. heb je inmiddels al teveel??? zo niet en je hebt interesse pb dan je adres maar.. stuur ik t komende week op.. verzendkosten regel ik wel.. geen punt.. weet hoe t is om op een houtje te bijten en ik kan t nu gelukkig missen....doe t graag... en mocht je nog meer dingen nodig hebben..misschien kun je dan een lijstje pb-en.. ik heb inmiddels 4 kids dus veul meug...wellicht kun je er iets mee.. doe er liever iemand een plezier mee dan dat ik t in de kliko mik.. zie maar.... geen verplichting.. en voel je ook niet beschaamd alsjeblieft.. hier kunnen jullie niets aan doen.. en we zijn er om elkaar te helpen toch.. GEWELDIG toch dit forum.. hartverwarmend dames.. TOP!!!..
@Lalleman...(Wat leuk dat jezelf ook reageerd...super zeg..).. misschien is idd freelance werk wat voor je.. niet alleen voor kleine bedrijfjes die op zoek zijn naar een "goedkope" IT-er, maar ook voor particulieren... Je kunt wanneer je WW krijgt met behoud van uitkering (tijdelijk) een eigen bedrijf opzetten.. de uren die je werkt en ook inkomen genereerd worden van je ww uitkering afgetrokken.. logisch.. maar zo kun je misschien je eigen bedrijf opzetten.. zolang je niets anders hebt is het misschien wel een schot in de roos.. ondertussen kun je natuurlijk gewoon door solliciteren..vriend van vriendin van mij heeft dat ook gedaan en t loopt als een tiet.. hij werkt er inmiddels parttime bij omdat fulltime gewoon niet lukt.. is te druk met zijn eigen bedrijfje.. hij is gewoon net onder de gemiddelde uurprijs van een it-er gaan zitten.. ook de bedrijven hebben last van de resessie en moeten bezuinigen.. dus als t goedkoper kan zullen ze het niet laten.. 1 goede klant is goud waard.. doe je je werk goed en vraag je niet teveel dan gaat t snel van mond op mond.. zeker in t oosten waar men toch nog lekker alles doorlult...whahaha..Als je het doordacht regelt kan t vast iets worden.. Stuur maar wat visitekaartjes op dan knal ik ze hier wel bij de bedrijven door de brievenbus.... Een eigen website kost amper iets of is gratis tegenwoordig (dat weet je natuurlijk zelf ook wel...) en via VISTA kun je gratis visitekaartjes laten drukken etc.. er is veel voor weinig mogelijk... zolang je niets anders hebt is het volgens mij zeker de moeite waard om s te onderzoeken.. de kennis heb je wel en er wordt echt niet om papieren gevraagd hoor wanneer een bedrijf een it-er in huurt.. misschien zit je wel met erkend..bla bla..it gebeuren waar je dan zonder papieren niet voor in aanmerking komt maar heb geen idee of dat in deze branche van toepassing is... ZZP-er kan natuurlijk ook.. Nou ja. tis maar een tip.. puur omdat t in mijn omgeving zo'n succes is geworden... SUCCES.. en als je zakelijk groot bent geworden moet je nog maar s terug denken aan dit forum....
mag ik vragen waarom jij niet werkt? (maak ik namelijk op uit je verhaal) ja je bent zwanger, maar ga dan bij wijze van even 2 maanden of hoelang je nog moet, desnoods voor een callcenter werken zodat je geld hebt en kan sparen. Ik heb daar vroeger gewerkt en voor 12 uur per week (avond 3x 4 uur) had ik 600 euro per maand. Jij komt 400 euro te kort, dus als jij 12 uurtjes zou gaan werken heb je dat in ieder geval opgelost.