Hond kotst over jas heen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Stel he. Je zit in de trein onderweg naar werk, degene naast jou heeft een hondje op schoot. Die hond kotst over jouw jas en broek heen. Is een jas die niet in de wasmachine kan en echt naar de stomerij moet. Ook kun je niet met kots op je broek en jas op je werk aankomen natuurlijk dus moet je eerst naar huis om je om te kleden en mis je een belangrijke vergadering.

Wat zou jij doen als het jouw hond was?

2. Manque

Manque Niet meer actief

Mijn excuses aanbieden en mijn WA-verzekering inschakelen om de kosten te vergoeden. Mogelijk nog een bloemetje nasturen.

PS: ik heb zo het vermoeden dat dit niet is zoals het is gegaan, of wel? ;)

Angel1980, nizzie86, Bailey07 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Me 100x verontschuldigen en de kosten vergoeden.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Afgezien van het feit dat ik 1. Mijn hond niet meeneem in de trein en 2. De hond sowieso niet op mijn schoot zou nemen, zou ik mijn excuus maken en de stomerij kosten betalen.

2littlemonkeys en Manque vinden dit leuk.
  5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Excuses 100x aanbieden en mijn telefoonnummer geven zodat we het via de verzekering op kunnen lossen, denk ik. Maar ik heb geen hond en hoef ook écht geen hond op m'n schoot in de trein, bah :D

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha ik ook niet, maar je kan 'hond' ook vervangen door 'kind' :D. En dan zou ik hetzelfde doen ;)

Athina vindt dit leuk.
  7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb zo’n vermoeden dat de eigenaar van de hond in kwestie hoofd de andere kant op heeft gedraaid en de boel vooral heeft genegeerd? Vooral niks zeggen.

Wat ik zou doen; ik zou me rotschrikken en schamen dat mijn hond dat zou doen. 100.000 x excuses aanbieden en vragen of ik iets kan betekenen in het schoonmaken. En dan in overleg kijken hoe t opgelost kan worden.
    En ik zou ws zakdoekjes uit m’n tas pakken om het ergste kots er al af te halen.

Jakkes, t idee. Bah

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Telefoon nummer geven voor kosten van de stomerij en betalen voor treinreis . Eventueel als kleding te wassen is 100 euro zodat ze ff nieuwe jeans en Jack kan kopen. Tis niet veel maar voor nood kleding prima toch. En natuurlijk 1000x excuus. Zou me doodschamen. Is het een zeer dure jas zou ik het via verzekering doen. Maar zo duur is stomerij nu okk weer niet en krijgt eigenlijk alles wel schoon

Hond kun je ook vervangen voor je kind. Voor de geen die geen hond hebben haha . Die kan ook de buurvrouw onder braken door bijv reisziek

9. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Oh wat zou ik me vreselijk schuldig voelen dan! Ik zou dit zeker goed willen maken, sowieso stomerij vergoeden maar ook nog iets extra's doen voor de overlast.

10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik ben dus vanochtend ondergekotst in de trein. Nou reageer ik sowieso vrij panisch op kots, kan daar echt niet tegen. Maar toen de eerste schrik weg was en ik eerst uit beleefdheid maar vroeg of het met haar hondje ging kreeg ik een heel kort ‘ja’ als antwoord. Toen ik vroeg hoe we het gingen oplossen (nog geen sorry of iets gehad), zei ze dat dit haar station was en ze weg moest. Toen ben ik boos geworden maar eind van het verhaal is ze gewoon weggerend?! Ben echt woest.

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat een aso...
    Zou ook flink pissig zijn.

Zusterke en littlemunchkin vinden dit leuk.
  12. Ansji

Ansji Niet meer actief

Natuurlijk ben je woest! Wat een schaamteloze reactie! En jij zit er maar mooi mee. :(
    Ik hoop dat je kleding nog te reinigen is.

13. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ieeeeuw. Ben sowieso al panisch voor kots. Laat staan honden kots. Wat een onbeleefd mens zeg! Laat een hond lekker thuis, heeft niks te zoeken in een trein. Ik zou razenddd zijn geworden, nadat ik denk ik een mental break down had gekregen over het feit dat er een hond op me had gekotst!

Oh en wat ik had gedaan als het mijn hond was, met je naar de eerste beste boetiek gegaan nieuwe jas aangeschaft en me diep en diep geschaamd voelen!

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gadverdamme en wat een onbeschoft mens dat ze je zo heeft laten zitten...

15. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou achter haar aan rennen :rolleyes:. Betalen zou ze zeker doen, vooral omdat ze zich zo gedraagt.

16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat een aso! Ik zou me doodschamen als mijn hond over een ander heen kotst.

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Nou ja zeg wat een idioot.

18. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Heel aso. Ik zou zelf inderdaad mijn excuses maken en mijn telefoonnummer geven zodat je je jas naar de stomerij had kunnen brengen en uiteraard de rekening daarvan betaald hebben.

Overigens heb ik zélf met mijn hond, toen ik haar op ging halen met de bus gehad, dat ze in de bus spuugde. Gelukkig niet over iemand heen, maar heb dat uiteraard opgeruimd, met zakdoekjes en iemand had gelukkig een plastic zak bij zich. Ik wist niet dat ze wagenziek was (ik haalde haar op bij de fokker) maar dat vond ik al rot genoeg.

19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Hoe @Tuttebella behandeld is vind ik echt belachelijk en heel asociaal. Maar hoezo heeft een hond niks in de trein te zoeken? Hoe hadden wij dan onze hond mee moeten nemen als we ergens heen gingen, je kunt hem moeilijk op de post doen ofzo. Je betaalt ook gewoon een kaartje voor een hond. Snap niet wat dit hiermee te maken heeft hoor.

Zara75 vindt dit leuk.
  20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat een onbeschofte reactie. :eek: Misschien was ze in 'paniek' en was ze overdonderd door een intens gevoel van schaamte en wist ze niet goed te reageren. Maar om dan niet eens je excuses aan te bieden....??! En daarna gewoon weglopen... :mad: Ben je zelf in de trein blijven zitten? Ik geloof dat ik samen met haar was uitgestapt om desnoods op het perron tot een oplossing te komen en gegevens uit te wisselen. (Je moest toch weer terug naar huis om je te om te kleden.) Ik snap dat je woest bent. Wat een asociale actie.

Deel Deze Pagina