Dochter heeft heel hoog op haar verlanglijstje een kat of hond van fur real friends staan. Maar die dingen zijn hartstikke duur. Ik heb eens wat filmpjes zitten kijken op youtube maar zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Heeft er iemand ervaring mee? Zijn die dingen hun geld waard?
Zelf hebben we ze niet. Dochter van een vriendin heeft er 1 een maand of 2 geleden gehad en die viel bijna flauw zo blij was ze vooralsnog bevalt tie goed volgens mij
Wij hebben de hond en de poes Met de poes heeft ze veel mee gespeeld. Met de hond bijna niet. De poes lijkt wel heel echt.
Weet je wat het is, we hebben twee echte katten. Ik denk dat ze die uiteindelijk toch verkiest boven de speelgoed. Dus ik neig zelf dan meer naar hondje "cookie"
Ik heb daisy de poes op amazon.com besteld. Scheelt een hoop... Alleen nog niet binnen maar was ook gisteren haha
Dochter van een vriendin van ons heeft er inmiddels 2 of 3 zelfs.... Allemaal gekregen voor opvolgende verjaardagen dus ik durf wel te zeggen datz e er toch echt heel blij mee is Maar ik heb zelf een beetje hetzelfde gevoel als jij sidmick... Ze zijn wel erg duur toch!
Mijn dochter heeft kat Lulu. Hij is echt geweldig en ze is er ook gek op, maar voor haar hadden er niet per se batterijen in gehoeven. Lulu staat bijna nooit aan. Na het zien van alle speelgoedboekjes heeft ze haar zinnen op kat Daisy gezet. Maar ik denk niet dat ze die gaat krijgen.
Hier Lulu de kat gekregen voor dr verjaardag, is een hit. Ze wil graag een echte poes maar dat zit er niet in haha
Dat is denk ik een beetje het verschil, hier lopen wel twee katten rond en juist daarom denk ik dat ze snel uitgekeken erop is.
Hier zon zwart wit wandelend poesje. Ze pakt m regelmatig maar niet gek veel meer dan de rest van haar speelgoed. Ik zelf vind ze geweldig hahaha.