Fur real friends, iemand ervaring?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dochter heeft heel hoog op haar verlanglijstje een kat of hond van fur real friends staan. Maar die dingen zijn hartstikke duur. Ik heb eens wat filmpjes zitten kijken op youtube maar zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Heeft er iemand ervaring mee? Zijn die dingen hun geld waard?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Zelf hebben we ze niet. Dochter van een vriendin heeft er 1 een maand of 2 geleden gehad en die viel bijna flauw zo blij was ze;) vooralsnog bevalt tie goed volgens mij

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben de hond en de poes

Met de poes heeft ze veel mee gespeeld. Met de hond bijna niet.

De poes lijkt wel heel echt.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Heeft ze de kat of de hond?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Weet je wat het is, we hebben twee echte katten. Ik denk dat ze die uiteindelijk toch verkiest boven de speelgoed. Dus ik neig zelf dan meer naar hondje "cookie"

6. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik heb daisy de poes op amazon.com besteld. Scheelt een hoop... Alleen nog niet binnen maar was ook gisteren haha

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter heeft m ook, maar hij ligt al na een week onderin de speelgoedbak.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dochter van een vriendin van ons heeft er inmiddels 2 of 3 zelfs....
    Allemaal gekregen voor opvolgende verjaardagen dus ik durf wel te zeggen datz e er toch echt heel blij mee is :)

Maar ik heb zelf een beetje hetzelfde gevoel als jij sidmick...
    Ze zijn wel erg duur toch!

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter heeft kat Lulu. Hij is echt geweldig en ze is er ook gek op, maar voor haar hadden er niet per se batterijen in gehoeven. Lulu staat bijna nooit aan.

Na het zien van alle speelgoedboekjes heeft ze haar zinnen op kat Daisy gezet. Maar ik denk niet dat ze die gaat krijgen.

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier Lulu de kat gekregen voor dr verjaardag, is een hit. Ze wil graag een echte poes maar dat zit er niet in haha

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dat is denk ik een beetje het verschil, hier lopen wel twee katten rond en juist daarom denk ik dat ze snel uitgekeken erop is.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier zon zwart wit wandelend poesje. Ze pakt m regelmatig maar niet gek veel meer dan de rest van haar speelgoed.

Ik zelf vind ze geweldig hahaha.

Deel Deze Pagina