Ik ga zo voor mijn zoontje even Otrivin baby halen. Maar i zag dat ze die hebben in een spray of in druppels. Wat vinden jullie makkelijker om te geven?
Ik vind de spray! Weet het eigenlijk niet, want heb nooit druppels gegeven. Maar als ik het potje al pak, moet ik haar al in de houdgreep houden, anders krijg ik er niets in. Dan hoef je toch maar 1x te sprayen dus dat lijkt me handiger als die druppels.
Ik vind de spray makkelijk. Heb geen druppelsgebruikt, maar bij een spray hoef je sowieso geen ingewikkelde toeren uit te halen, kan gewoon blijven zitten. En 1x sprayen klaar. Moet er wel bijzeggen dat mijn kindje iets ouder was toen ik dat voor het eerst gebruikte.
Gisteren voor het eerst gebruikt en wat een drama zeg. Zo zielig als ze aan het huilen was jeetje. Maar ja met gebeuren
Hier de spray. Is snel gebeurd (als je hem eenmaal in z'n neus hebt ) en het vervelende gevoel is ook meteen over.
ik vind de spray maar volgens de ha komt de speay niet in de holtes waar juist al het snot zit.. onze kleine man was regelmatig verkoude en soms moesten wwe hem echt helemaal doorspoelen en dan ging het stukken beter,, de ka zegt beide.. eerst doospoelen met zoutoplossing druppels (hoofd goed naar achter en een beetje schuin) en daarna met gewone kinderneusspray (alleen als hij echt heeeeel vol zit hoor) dit hielp perfect wij deden dit vooral savonds als hij ging slapen.
Het valt me op dat degene die de spray makkelijker vinden de druppels nooit hebben gebruikt Ik vind de druppels juist ideaal. Waarom: - het kind voelt er helemaal niks van, dus je hoeft geen rare kapriolen uit te halen of de baby in houdgreep houden. Wij dienen de druppels meestal in als het kindje slaapt. Gebeurt echt ruisloos. - de zoutoplossing schiet niet in 1x de neusholte binnen, maar druppelt langzaam. Ik heb begrepen dat het daardoor ook beter werkt (bij ons in zkh gebruiken ze alleen druppels bij kindjes geen spray) + het doet geen pijn
Jep, je hebt gelijk Adi. en zoals jij het doet in de slaap lijkt me ook makkelijk. Ik heb denk ik een beetje een idee in mijn hoofd van de pufjes die ik Noor moest geven. Het stomme is, dat dat ook met een paar dagen vlekkeloos ging.