voor ik weer naar de huisarts huppel, herkent iemand toevallig deze klachten? Pijnlijke polsen/armen,alsof er lood in zit. Een kopje koffie met 2 handen moeten pakken Zelfs een keer toen ik een kopje koffie pakte,zwiepte zo mijn arm naar beneden,de koffie ging er nog net niet overheen. Ben rechts aan een Carpaal Tunnel Syndroom geholpen in 2004,en in 2009 rechts aan mijn elleboogzenuw. Heb snel koude handen(vooral achter de pc)en bij koud(er)weer pijnlijke armen(spieren?) Tintelingen in de linkerhand.
ik zou toch de huisarts bellen. Die kan je klachten veel beter beantwoorden, beoordelen en plaatsen meis.. Via internet kun je 1001 verschillende dingen te horen krijgen.. Ikhoop dat het allemaal niks is!
herken je probleem heb het ook ben naar de dokter geweest en hij zegt dat het geen reuma is :S zelf denk ik aan fibromaylgie omdat me mams het ook heb en heel veel syptomen van haar herken maar zeker weten doe ik het niet
Fibro zit ik ook al aan te denken zelf. Die ellendige pijn,daar kan gewoon geen ibuprofen(600 mg.)meer tegenop. S'morgens sta ik af en toe op alsof ik een kater heb,ik ben dan helemaal verstijfd zeg maar(en ik drink doordeweeks geen druppel)
Gister ook diagnose Fibromyalgie gekregen. Iets wat ik eigenlijk allang wist. Ik zou toch naar de huisarts gaan en vragen of hij je tender points wil testen!
Oja en nek/schouderklachten hebben ook al een tijdje de overhand, ben er al wel mee naar de huisarts geweest hoor,en ze heeft momenteel een h.a in opleiding in de praktijk,bij wie ik eerst mijn klachten op tafel heb gegooid,en hij had het al over een Neuroloog. En wat krijg ik vervolgens mee, een briefje met nek-oefeningen en Ibuprofens! Nu ook,is 't weer kouder dan bijv.afgelopen zaterdag,en ik loop gewoon weer te kre-peren
gelukkig kent mijn moeder de pijn die ik heb en komt ze heel afentoe als ze dus op de vrijdag oppast ook mijn huisje doen omdat ik vaak last heb van me rug nek/schouders en vooral me spieren en dan 9 van de 10 x heb ik dan ook nog spannings hoofdpijn omdat me spieren dat zo verkrampen van de pijn geef mij de zomer maar dan heb ik er zelde last van en die ibuprofen 600 had me moeder voor mij restanten mee gegeven van thuis want die gebruikk ik dus voor me hoofdpijn en dat helpt maar afentoe