Volgens mij is ze jarloers dat jij de mogelijkheid hebt. Denk dat ze echt niet zoveel geld op d'r rekening heeft staan,eerder opgescheperij.
haha, ik heb nog niet eens 41 cent om mijn rekening (37 ct om precies te zijn.)! wij hebben het hier ook zeker niet breed (we hebben wel iets meer dan mijn 37 cent, vriend heeft ook een bankrekening, met gelukkig wel iets meer daarop), en ik wil ook zeker na de bevalling voor een paar uurtjes gaan werken. bij ons is dat niet alleen om financiele redenen, maar ook omdat ik merk dat ik echt een plekje voor mezelf moet hebben. begrijp me niet verkeerd, ik ben stapelgek op mijn meisje, maar ik ken niet veel mensen hier in de buurt en zit heel veel thuis. weet niet of je vriendin fulltime huismoeder is, maar misschien is dat wel het probleem, jaloezie dat jij ook een leven hebt buiten je gezin (om het maar even zo te formuleren)
Hoi, Trek je lekker niks aan van je "vriendin". Vaak hebben de mensen die zo lopen te vertellen hoe veel ze op hun spaarrekening hebben staan helemaal niet zoveel hoor. En al hebben ze het wel, fijn voor hun dan. Jij zorgt op jou manier voor een extraatje, daar is niks mis mee hoor. Laat je vriendin dus maar gewoon kletsen ( het komt bij mij toch meer als jaloezie over dan als waarheid ). Groetjes MB2005.
Mijn ervaring is dat diegene die het hardst roepen dat ze geld hebben eigenlijk geen cent te makken hebben. Stoer doen om hun eigen ellende te vergeten. Niets van aan trekken meid, lekker van je gezin genieten
Ik heb vanmorgen schoentjes gekocht voor mijn mannetje en het voelde zeer goed Alleen wat denk je komen we thuis is de accu kapot van de auto...Dus weer 80 euro lichter haha...
Wat een vriendin :x indd gewoon jaloers, ik vind het nogal brutaal om gelijk te zeggen waar je op 'moet' bezuinigen. En gelijk vertellen hoeveel ze zelf heeft vind ik nogal opschepperij. Wij kunnen op het moment alleen sparen voor ons meisje, nou ja dan heeft zij later een klein centje
Wat een vriendin zeg, pfff. Lekker belangrijk ook hoeveel zij heeft. Ik vind het super goed van je dat je 'savonds wat bij kan verdienen, zou ik ook wel willen, maar ik kan niks vinden in de buurt..