Lieve dames, Zouden jullie mijn broertje willen helpen door aan onderstaand onderzoek mee te doen? Dank jullie wel, duurt maar een paar minuten Voor mijn studie, en een lopend onderzoek van prof. dr. A. Vingerhoets, zoek ik vrouwelijke deelneemsters tussen de 20 en de 40 jaar voor een online onderzoek over emoties. Het gaat om vrouwen die wel of niet zwanger zijn en geen borstvoeding geven en om vrouwen die minder dan een jaar geleden zijn bevallen en borstvoeding wel of niet geven. Op dit moment nemen wij vrouwen die en zwanger zijn en borstvoeding geven en vrouwen die langer dan een jaar borstvoeding geven niet mee in ons onderzoek. Deze laatste twee groepen vrouwen willen we dan ook vragen om niet aan dit onderzoek mee te doen. Het onderzoek wordt uitgevoerd door de sectie Klinische Psychologie van de Universiteit van Tilburg. Deelname is anoniem en kost u hooguit 15 minuten. In dit onderzoek wordt een vergelijking gemaakt tussen vrouwen met en zonder kinderen. Onder de deelnemers worden een VVV-bon t.w.v. 25,00 en 10 boeken Tranen. Waarom mensen huilen van Prof. Dr. A. Vingerhoets verloot. Om direct de vragenlijst in te vullen kunt u naar deze website gaan. Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar: emotie.onderzoek.uvt@gmail.com Met vriendelijke groeten, Bjorn van Vlokhoven
heb het ingevuld. Mag ik zeggen dat er best pittige vragen bij waren die me echt ff op mn kop deed krabben. En ook wel ff dacht van : welke gek bedenkt deze vragen????? of ben ik nou de enige die dit denkt?
nee je bent niet de enige Ik vond sommige ook een beetje ziekelijk, maar snap wel de strekking van de vraag hoor! Maar die van die man opblazen!!
Ik mag niet meedoen, want ik geef langer dan eenjaar borstvoeding. Ik krijg de emotie dat ik me buitengesloten voel. Ben wel heel nieuwsgierig naar de hypothese als vrouwen die langer dan een haar voeden en vrouwen die bv tijdens de zwangerschap niet mee mogen doen. Ik weet niet of die hypothese al belend mag zijn terwijl het onderzoek nog loopt? Anders zou ik het leuk vinden als je die achteaf nog eens met ons wilt delen. (En de conclusie zou ik ook wel nteressant vinden. )
Volgens mij gaat het weer zo'n onderzoek worden dat blijkt dat mensen waarbij de ringvinger langer is dan de wijsvinger emotioneler zijn en sneller dikke mannen opblazen met dynamiet haha