Ik zit in de ziektewet :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb me vorige week ziek gemeld op het werk, kan de spanning en stress niet meer aan. Nooit gedacht dat ik deze stap zou zetten, maar moet nu even voor mezelf kiezen. Ik ben zo vreselijk gespannen, zelfs mijn kinderen lijden eronder, omdat ik zo'n kort lontje heb.

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel goed van je dat je nu even een pas op de plaats maakt. Heb je al hulp gezocht? Krijg je stress van je werk of even van alles?

Sterkte meid!

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee het komt echt door mijn werk. Heb het al meerdere keren aangegeven, maar ik werd nooit serieus genomen. Toen ik het mijn chef vertelde deed hij alsof hij van niets wist. Binnenkort komt de arboarts.

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ben je ook al bij de huisarts geweest? De arbo arts probeert je waarschijnlijk snel weer aan het werk te krijgen. De huisarts kan je alvast door sturen naar een psycholoog bijvoorbeeld, dan kun je ook bij de arbo laten zien dat je er al iets aan probeert te doen..

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ben vorige week al bij de huisarts geweest en hij adviseerde om een gesprek met de arbo arts te hebben.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lastig en vervelend..

Maar als je niet op je plek zit op je werk moet je misschien kiezen voor een andere baan..

Ik heb dit vroeger ook gehad en toen ik iets anders vond was alle stress weg.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dat klopt hoor Bosi, maar het komt bij mij puur door een andere collega. Zij zorgt voor zoveel stress en spanning in de groep. Andere collega's hebben er ook last van. Ik hoop dat ik in een andere groep mag werken.

Deel Deze Pagina