ik zit in een zware dip :(

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Reggie, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Nou ze heeft zelf een dochtertje van 4 of 4,5. en haar kerel vlak na oud en nieuw de deur gewezen. en heeft vervolgens haar zinnen op mijn vent gezet.

ook heeft ze leugens over mij zitten vertellen tegen iedereen die automatisch bij me ex terecht kwamen, en deze weet niet meer wat ie moest geloven of niet. en liefde maakt blind steke blind, en dus geloofde hij haar, ipv mij.

maar ik moet zeggen van hem heb ik totaal geen last, hij is bezorgd om me, en heeft haar stevig de wacht aan gezegd.
    want zij had naar hem gebeld om te zeggen dat ik was begonnenmet steuken, terwijl dat helemaal niet het geval was. zij begon onder zijn naam tegen me te chatten.

en zij belt me constant zonder nummer herkenning als hij is werken.

maar de smsjes heb ik bewaard. dat zijn harde bewijzen, en ik heb nergens op gereageerd, ik denk dat is het bete dan houd ze vanzelf op, toch??

Mijn ex begint volgens mij in te zien dat de keuzes die hij heeft gemaakt niet allemaal de juiste zijn. maar ja daar zal hij dan toch mee moeten leren leven. Want ik ben er klaar mee, ik wil me niet meer gek laten maken.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    inderdaad alles bewaren van haar. Als het uit de hand loopt, zou ik aangifte tegen haar gaan doen.
    wat een raar wijf zeg!!

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Je kunt ook je msn chat bewaren,zou ik ook doen als ik jou was.Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn. Ik hoop dat ze je snel met rust laat.

*dikke knuf*

4. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Dank je, maar helaas was dat chatten via hyve, en kreeg ik niet opgeslagen, maar nu hoeft dat ook niet meer, want ik heb me hyve totaal geblockt voor buitenstaanders.

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Jeetje zeg wat een t*fus wijf zeg. Die zou je toch echt graag even van dichtbij willen laten kennis maken met een grindtegen :$

Ik denk gewoon dat er zoveel leugens over je verspreidt zijn dat je man een hele andere waarheid heeft over jou dan waar is. Zou natuurlijk absoluut geen excuus zijn maar wie weet is het zoeits,

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ben al lang blij dat de vader van je kindje iig ziet dat zij toch wel verkeerd bezig is.. en misschien zelfs in gaat zien dat hij een grove fout heeft gemaakt... (jammer dat hij dit niet eerder in heeft willen zien en daardoor de fout niet had moeten maken maja. dat is nu zijn probleem)

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Pff. wat een verhaal. Hoe is het nu?

8. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ja dank je, ff een kleine update.

Ik heb nu anderhalve week niks meer gehoord van die kanten, je kunt dus wel stellen dat ik nu eindelijk rust heb, en kan genieten van de zwangerschap ;) , ik moet ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik niks meer heb gehoord, vooral van hem, want ik weet dat ik nog echt veel om hem geef, en ook nog een zwak voor hem heb. En als hij me zou bellen weet ik ook dat ik me weer zwaar k*t ga voelen die dag. Dus laat het maar lekker zo zijn.

Vandaag over 3 weken krijg ik te horen wat ik krijg, vind het allemaal spannend nu, en de weken kunnen nu niet snel genoeg gaan :)

Mijn buik is al behoorlijk rond aan het worden, krijg me jeans niet meer aan haha.

Ik hou jullie op de hoogte

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Jemig, wat een bizar verhaal...!

Als je 11 jaar bijelkaar bent en een jaar bezig bent voor een kindje, dan verwacht je toch even een heel ander leven dan dit!

Hou de eer aan jezelf en laat die doos maar lekker uit haar dak gaan. Bewaar alles wat ze schrijft, stuurt, etc. en reageer niet. Als ze er 100% zeker van zou zijn dat hij bij haar blijft, dan zou ze dit soort dingen niet hoeven doen. Ik zou ook iets van aangifte doen of een straatverbod regelen. Gewoon om haar even op d'r nummer te zetten.

En wat de erkennig betreft denk ik dat je kleintje beter af is zonder zo'n jan lul. Het kan altijd later nog. Hij heeft in ieder geval geen poot om op te staan. Totdat hij jou aan kan tonen dat hij voor zijn kindje kan zorgen zou ik m er lekker buiten houden. Hij heeft deze keuzes gemaakt en moet er maar mee leren leven!

Geniet van het wondertje wat in je groeit en hopelijk kun je alles achter je laten en gelukkig worden met je kindje. Hij weet (nog) niet wat ie mist!!!

10. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Reggie,
    Veel sterkte! de volgende keer als dat nog gebeurt met chatten..

druk dan op Prtsc =printscreen (knop op je toetsenbord)
    Plak dan in paint!! :) en daar is je chatbewijs! :)

Pfftttm je mag trots op jezelf zijn hoor. Ik weet niet wat had gedaan maar was helemaal gek geworden.

Sterkte!!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    fijn dat het nu rustig is van die kant... hopen dat het zo blijft... !
    geniet van je zwangerschap!

12. gimena

gimena Niet meer actief

jeetje ik heb alles van je gelezen enz!
    zou een goede griet wezen voor mijn waar ik me voeten op dan schoon vegen!!!
    dat er zulke mensen bestaan omg!!!
    ik vindt het echt erg voor jou!
    kop op he meid!!!
    xxx Gimena

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Brrr...je moet er toch niet aan denken dat jouw kind daar straks op visite gaat voor zijn omgangsregeling?
    Ik ben het eens met dat aangifte doen, je hebt genoeg bewijzen en dit is in mijn ogen toch geen normaal gedrag hoor.

14. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Nou heeft mijn ex de afgelopen week weer gebeld, het begon met of ales goed ging en hoe het met de buik is.

Maar hem kennende was dat niet de enige reden, en jawel hoor toen kwam het.

Mijn beste vriendin (die ook bij de bevalling is straks) heeft een eigen cafe, en daar ben ik wel eens, ik ben daar lid van de spaarclub voor de kleine ;)
    en nu had mijn ex roddels gehoord van klanten uit het cafe dat ik dom over hem zou zijn aan het kletsen, ik zei dat ik niks meer dan de waarheid vertelde. Nou dat is wat hij dus wilde horen. Daarna zei hij dat hij 22 maart wel weer zou bellen, want danheb ik 20 weken echo, en krijg ik te horen of het een jongen of meisje wordt. waarop ik hem mededeelde dat hij niet hoefde te bellen. Jawel zei hij, want hij wilde het ook graag weten. Ik zei dat hij dat dan ok wel zou horen via die klanten uit het cafe, en heb de telefoon afgedrukt.

Ik ben nu op een punt aangekomen, dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte meer voel om hem (en zijn nieuwe lover) betrokken te laten zijn bij de kleine. Ook heb ik a.s. dinsdag een afspraak met de advocaat om het een en ander na te vragen en op papier te laten zetten. Want stel er gebeurt mij wat, waar gaat mijn kindje dan naartoe??? en die dingen ga ik nu vastleggen. want ik wil dus echt niet dat hij met haar dan mijn kind gaan opvoeden.

Ook heb ikhem duidelijk gemaakt dat ik liever niet meer heb dat hij nog belt, want als hij heeft gebeld voel ik me weer voor de rest van de dag kwaad omdat hij niet spontaan belde, maar alleen omdat hij weer geroddel heeft gehoord.
    Ik heb erbij gezegd dat ik me wel red zoals hij zich red, en dat de kleine en ik samen heel sterk staan!!!
    :)

15. babs81

babs81 Niet meer actief

jeetje heb de hele verhaal zitten lezen
    wat een *** zeg!! Getver!Idd komt er een tijd dat je niet zwanger meer ben!;) Tijd om even met zijn allen af te spreken
    Zullen we die KRENG eens laten zien!!!
    wat een pleuris wijf zeg!!

Merk dat je erg sterk bent! Kop op!!

En groot gelijk, rot op met zown vent, laaat hem lekker met zijn eigen leven bemoeien! Ipv jou zw-schap tot een *** te maken!!

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Meis, wat ben je ontzettend sterk! Er komt een dag dat hij spijt krijgt denk ik zomaar...!

Ik wens je alvast veel kijkplezier bij de 20-weken echo. Hopelijk is altijd goed en kun je zien wat het wordt, spannend!

17. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Pff ik snap dat zo niet heh. Het krijgen/hebben van een kind wordt door sommige mannen echt gezien als iets wat gewoon ff gebeurd.

Laat hem in de stront zakken. Mijn ex heb ik nog eindeloze kansen gegeven en heb er zon spijt van dat ik niet gelijk tijdens mn zwangerschap toen hij ons in de steek liet heb gezegd: krijg de ... maar. Had me een hele boel pijn en gedoe gescheeld. Sommige mannen zijn gewoon kansloos. Snappen de waarde niet van zo'n kleintje en ongeveer alles is belangrijker dan hun eigen vlees en bloed. Er zijn er veel van. Ik denk dat jouw ex ook bij die groep hoort. Lekker niet meer opnemen laat hem maar lekker met zn nieuwe vriendin hokken. Jouw kindje is enige wat telt straks.

18. babs81

babs81 Niet meer actief

100% met jou eens:D
    ergste is... later als ze ouder zijn.. zie je aan het gedrag goed dat je stress hebt gehad tijdens de bevalling

mijne zijn 11 en 9

Deel Deze Pagina