Ik wordt niet goed van al die pukkels!! Vandaag op me borst gewoon 4 erbij morgen laaste dag en dan ga ik testen me buik lijkt ook wel 2 maten groter nodig te hebben van al mijn broeken pas ik er nu 1 en dat ik twee weken heb een staand beroep dus benen zitten vol met vocht !! Zou het dan raak zijn nu hoop het wel zou fijn zijn als het zo snel lukt!
Houd moed!! Ik had in het begin ook veel meer puistjes. Maar daarna....had ik echt een supermooi glad huidje zonder pukkels! Tot een week geleden dan...ahum...gelukkig hoef ik niet zo lang meer.
Ik zat echt helemaal onder de pukkels de eerste 16 weken! Kon het de eerste 3 maanden bijna niet verborgen houden, kreeg zoveel reactie op mijn huid. Werd steeds gezegd dat het dan wel een meisje zou zijn, maar het was toch echt een knul!
@ bobo haha ja dat heb ik dus ook.. Maar ik hoop dat het nu minder gaat worden maar lijk maar erger te worden helaas..
Nou hier was het eerst ook minder... maar nu echt VOLOP. Vanmorgen een collega op werk ook: nou zie wel dat je ziek bent geweest, omdat m'n huid zo onder zit. Nouja hopelijk word het wat minder binnenkort.
Hier ook heel herkenbaar! Heb het idee dat het nu iets minder is aan het worden, maarja wie weet wat we morgen zien als we in de spiegel kijken!
hier ook onder de pukkels, en weet nog niet of ik zwanger ben. zijn onderhuidse bulten, als ik er aan g zitten pukkelen, komt er wel rotzooi uit. verder lage onderrug pijn en misselijk gevoel, maar niet dat ik moet spugen, maar raar gevoel achter in me keel zeg maar. en beetje raar in me hoofd, niet echt hoofdpijn, maar beetje licht. jeuk aan me schaamstreek. oh je en veel waterig afscheiding een van mijn katten ligt heel vaak bij mij op schoot of in de buurt wat ze in het begin niet deed. en ook nog vieze smaak in mijn mond ik ben in nov zwanger geraakt heel onverwachts omdat ik daarvoor 2 jaar lang met clomid geprobeerd heb en in aug gestopt ben daarmee. heb 20 dec miskraam gehad was 7 weken zwanger en sindsdien nog niet ongesteld. geweest. durf nog niet te testen. weet ook niet hoe lang ik zwanger zou kunnen zijn omdat ik niet weet wanneer me eisprong zou zijn geweest. als ik uberhaupt zwanger ben. bij mijn eerste dochter had ik nergens last van.
Ik had/heb het ook! Ben inmiddels 17 weken zwanger maar de puistjes worden eerder meer dan minder.....
Ik heb ook puistjes en vooral op mijn kin. Hier heb ik al jaren geen last meer van gehad. Mijn moeder vroeg laatst of ik ongesteld moest worden vanwege de puistjes. Ik heb maar gezegd dat ik de reiniging van mijn gezicht niet goed bijhield.
Ik heb er dus juist veel minder last van, toevallig vorige week weer een drietal puistjes in mijn gezicht. Maar voor zover de echo's gelijk hebben, wordt het bij ons een meisje (ik hoop het nu ook, anders moet ik nog veel gaan klussen en bijkopen)....dus hier klopt het bakerpraatje iig niet!