Girls! Ik ben nu bijna 30 weken ver en ik kan echt niet meer zitten :s Ookal is het in de zetel & lig ik half.. ik krijg direct pijn aan mijn ribben en ik krijg een vies gevoel in mijn buik :s Dat kan toch niet eh? Is dat niet te vroeg dat ik gelijk "ma flodder" constant moet gaan liggen in elke zetel?
Heb ik ook last van gehad rond die termijn. Was echt mijn baarmoeder die zo hoog zat, vond dat ook het vervelenste (en was ook de enige gelukkig) kwaaltje van de zwangerschap. Mijn dochter wilde niet indalen dus ik heb er tot de bevalling last van gehad. Bij mij was het idd ook aangenamer als ik lag maar dat kon natuurlijk ook niet altijd. Goed rechtop zitten hielp ook voor mij.
mee momenten is het net of ik geen lucht krijg als ik zit! Man man man dat ze ma rap wa indaalt dan! De gyna had gezegd vorige week dat ze mooi met haar kopke naar beneden zat al ma dat men baarmoeder idd heeeeeeeeel hoog zat
Owja, ik ken het Zit beeb lekker met zijn voetjes te porren in mijn ribben, ik druk de kleine altijd weg en dan gaat het wel weer even. Maar het doet inderdaad zoooo ontzettend pijn.
Zitten is hier ook echt een drama.. meneer ligt lekker met zijn kont onder mijn ribben, en zodra ik ga zitten begint hij me daar een partij te spartelen. Eten aan tafel lukt ook echt niet meer.. Ach..nog een paar weekjes.. en dan zit het erop..
Ik heb het ook en ook gelijk dubbel. Ze zitten soms onder mn middenrif, dat is het vervelendst. Bij mn ribben kan ik ze nog wel wegduwen.
hoe duw je ze eigenlijk weg? ik heb bang om hard op mijn buik te duwen :s proficiat met je tweeling!!
Ik herken dit idd ook, ik hang nu liever dan dat ik echt rechtop een stoel moet zitten, voelt zeer onprettig
ik wou vandaag nog enkele dingen voor ons meisje strijken vraag me af hoe ik het ga doen zo lang rechtstaan gaat nie, zo zitten ook niet.. en half liggend strijken.. t zal een schoon zicht zijn