Cyclus?..

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Peet012367, Mar 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Hoi dames,
    4 weken geleden ben ik bevallen. Ik was 18 weken zwanger, onze zoon was erg ziek, hij had extreem maar dan ook extreem veel vocht in en om zijn lichaam. Zijn er dames in een soortgelijke situatie die mij kunnen vertellen wanneer hun cyclus weer op gang kwam? Ik bloed nog steeds een heel klein beetje, niet echt bloederig maar ook niet echt schoon. Vorige week was het twee dagen echt schoon en later kwam het weer n beetje.
    Ook ben ik nog steeds echt ronder dan voor mijn zwangerschap, ik let absoluut niet op eten, maar ik dacht het vanzelf wel weer kwijt te raken als ik meer in m'n ritme zou komen en het sporten weer zou oppakken.
    Is dit wat naïef gedacht? Of...

Alvast bedankt, peet

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meid,

Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje!
    Geef jezelf ook even wat tijd om bij te komen van alles.
    Je cyclus kan even duren voordat dat weer op de rails is. Dat is toch bij iedereen verschillend.
    Sporten mag best als jij je daar goed bijvoelt!
    Heel veel sterkte meid!, Tis niet niks om een kindje te verliezen :(

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Ook hier ging het steeds een dagje weg en dan kwam er toch weer wat gek werd ik ervan denk dat het in totaal 4 weken heeft geduurd.
    Na 40 dagen werd ik weer ongesteld.

Ik kon heel slecht eten tijdens de zwangerschap al en dat resulteerde in een lager gewicht dan ervoor.
    Je heb natuurlijk wel alle hormonen meegekregen en elk lichaam reageerd daar anders op.
    Sporten helpt hier wel therapeutischvind het heerlijk om even lekker te gaan hardlopen en mehoofd leeg te maken. Was natuurlijk ook wel een stuk slapper en heb dat langzaam weer opgebouwd.
    Doe vooral waar je je goed bij voelt.

4. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Mmm, dan zal het nog wel even duren. Het bloeden was iets erger geworden, dus dacht aan ongesteldheid, maar snapte ik dan ook weer niks van. Lijkt me weer erg vroeg..

5. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    En het bloedt vrolijk af en aan door..... Verloskundige vond het toch vreemd, dus kan nu snel voor een echo naar ziekenhuis.... Duimen maar...:(

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Misschien zitten er nog restje en moet je gecurreteerd worden. Dan ben je er misschien wel vanaf.
    Heel veel succes ermee meid.
    Wanneer mag je voor een echo?

7. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Al geweest, er zat wel iets, maar klein en niet duidelijk. Volgende week 'waterecho' en dan misschien de curratage.. Dacht ik toch bijna dat ik van het ziekenhuis en gekloot aan m'n lichaam af was.....
    Ohw; mijn eierstokken waren zoals het hoort, je kunt het maar weten....
    Iemand ooit een waterecho gehad?

8. 1234

1234 Niet meer actief

Ik was zelf na 31 dagen weer ongesteld en daarna na 36 dagen. Ik weet niet of het aantal weken nog uit maakt dat je bevallen bent, maar ons meisje kwam dus na 33,4 weken levenloos.

Ik wens je sterkte.

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,112
    263
    83
    Hey Peet,

Pfff wat een gedoe! Maar vloei je nog 'rood'? Want ik vloei ook nog een beetje, maar dat is alleen bruin, maar tot zes weken is dit toch normaal? Maak me nu een beetje zorgen.

In ieder geval goed dat je eierstokken goed zijn. En een waterecho? Nog nooit van gehoor?! Succes en houd ons op de hoogte

10. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Nee, het is echt rood... Bruin ook gehad, dat stopte en ik dacht nu ongesteld, maar dit duurt al 2 weken, dus klopt echt niet.... ( omdat het dan weer n dagje weg is en dan ineens weer veel is....) nu is het weer meer dan gisteren. Kortom echt n zooitje! Ik bel morgen maar weer eens, misschien kunnen ze toch even wat eerder kijken omdat het meer wordt. Aan da andere kant, misschien 'vloeit' het er nu wel uit en hoef ik niet nog een curettage ( ook al gehad gelijk na geboorte Christian , ik had er geen last van"............ Maar ik heb er gewoon zo geen zin in)

11. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Frezzy, ik ga je ook even privé berichten als dat ok is..... Er is even zoveel gebeurd de laatste tijd...... Greeetzz p

12. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Ohw, dus vandaar dat ik dat nog niet heb gedaan ( lekker chaotisch om dit in 3 berichten te vertellen.....)

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,112
    263
    83
    Hmmm..

Tja ik vloei nu alleen nog wat bruin en veel slijm :s. Maar geen rood meer. Maar snap dat je flink ongerust bent (ik baal er ook van dat ik nog steeds vloei). Maar je hebt net als mij ale een curretage gehad, dan zou je zeggen dat het goed zou zitten he?

Nou ik duim voor je dat het er nu uitkomt! Zou wel fijn zijn, dan hoef je niet weer gecureteerd te worden! Pfff en volgens mij willen wij allebei ons normale cyclusje weer terug :(

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,112
    263
    83
    Hihi...

We kletsen lekker langs elkaar heen! Ik ben sinds vandaag rood aan het vloeien, lijkt echt op ongesteldheid?! Maar of het zo is? Bestaan hier geen testen voor ;)!! Vindt het allemaal zo verwarrend en weet ook totaal niet waar ik aan toe ben.

Maar wacht je bericht wel af, ben ook wel benieuwd hoe het nu verder met jou verloopt.

15. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Voor de goede orde ook nog even hier: Blijkbaar kan alles als je cyclus op gang moet komen..... nu helder bloed en steeds meer. Woensdag de waterecho en dan maar duimen dat er toch niks is blijven hangen....

16. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,027
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Peet,

veel sterkte morgen met de waterecho.

17. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Hej berthe! Thanks voor je sterkte, ik lees het nu pas! De waterecho was niet heel vervelend, het deed geen pijn. En beter nog; er zat niks meer in mijn baarmoeder.. Eindelijk eens opgelucht het ziekenhuis uit!
    Hoe gaat het met jou? En met de kleine in je buik??

18. MissJopie

MissJopie Actief lid

Feb 24, 2009
    387
    0
    0
    Ik ben 30 dagen na bevalling met 19 wk weer ongesteld geworden. Weet niet of je er nog iets aan hebt?

19. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,027
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Fijn om te horen dat het gepruts aan je lijf eindelijk voorbij is.

De kleine uk in mijn buik zit er nog steeds, ik ben druk op de kalender aan het kijken op welke geboortedatum de kleine uk hoeveel overlevingskansen heeft. Met de kleine uk gaat het dus een stuk beter dan met mij.

20. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

Feb 20, 2011
    579
    0
    0
    Hoi misjopie,
    Thanks, ik ga er nu maar vanuit dat mijn cyclus weer normaal gaat worden. Het heeft bij elkaar 6 weken flink gerommeld met wel en niet bloeden en dan ook nog de ene keer bijna niets en dan weer heel veel. Gelukkig is alles op de echo goed en is het bloeden nu al echt n poos gestopt. Was jouw cyclus gelijk weer normaal daarna?

Berthe; Heftig voor je, ik hoop zo dat de weken snel voor je zullen verstrijken en dat deze kleine goed blijft zitten... Kunnen de artsen je een beetje gerust stellen?

Share This Page