Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig voor een broertje of zusje voor ons meisje. Maar al die keren is het helaas niet gelukt. Nu hebben we 2 maanden geleden te horen gekregen dat onze dochter Itp heeft, dus zijn we er niet zo heel veel bezig mee geweest. Maar nu heb ik sinds een paar dagen vreemde en bekende klachten. Menstruatie krampen hoofdpijn misselijk heel erg vlug moe en vlug geirriteerd Die klachten had ik dus ook toen ik zwanger was van ons meisje. Het kan natuurlijk zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar aangezien dat we er niet heel bewust mee bezig zijn geweest? Een testje is nog te vroeg, want normaal gesproken krijg ik pas rond de 14e mijn nod. Ik vindt het zo spannend. Wat zal het toch leuk zijn een broertje of zusje voor ons meisje. Herkent iemand deze symptomen? Normaal gesproken als ik mijn menstruatie krijg, krijg ik diezelfde dag pas buikpijn en komt mijn menstruatie gauw genoeg. Nu heb ik deze klachten al een aantal dagen.
ik herken je symptomen, en had ze deze maand ook, maar helaas toch ongesteld geworden ik had ze een week voor me nod tot aan me nod. maar ik hoop voor jou dat je natuurlijk zwanger bent!! Waarom test je trouwens nog niet, kan te vroeg zijn.. maar 3 dagen voor nod kan meestal wel hoor! als hij dan negatief is wil niet zeggen dat je dan niet zwanger bent..
Jipje dat wilde ik eigelijk niet horen he Ik durf nog niet zo goed te testen, ik vindt het zo spannend.
ach bij jou betekent het vast iets goed, zeker te weten ja snap wel dat je het spannend vind! ik zou zelf niet kunnen wachten, maar vind het knap dat je kan wachten
Hey meid erg spannend met de symptomen kan ik je niet helpen want had daar geen last van voor nod Het enigste waar ik last van had waren grotere pijnlijke borsten Hoop voor je dat deze symptomen met zwangerschap te maken hebben !
Ik hoop het voor je dat je weer zwanger mag zijn Maar ik herken die klachten jammer genoeg van bijna alle rondes en ik heb er al wat rondes op zitten 19 rondes en 23 maanden bijna...