Hello ladies!! Ik ben voor onze bruiloft opzoek naar: Vloei of crepe papier, groen en wit Een piepschuim bol van ongeveer 12 a 15 cm Plastic champagne glazen.. Alleen, ik kan het hier in S.teenwij.k niet vinden.. een pipoos zit hier niet in de buurt en waar ik die champagne glazen haal is mij een raadsel Help me please
Champagne glazen bij de action/xenox Wellicht hebben ze daar ook de andere twee dingen en anders zou je die op de markt of bij een hobbyzaak kunnen halen. Of umh online?
Echt? ik had niet verwacht dat de action dat zou hebben dan moet ik daar deze week maar eens naar gaan kijken Thanks!!
die champagneglazen heeft de Jumbo, crepe papier bij de bruna en zo'n piepschuim bol.....heb je een stoffenwinkel of een breiwinkel in de buurt? Die hebben ze soms ook.
Nouja online, ik keek net bij pipoos. maar dan betaal ik 5 euro verzendkosten terwijl ik voor 3 euro iets bestel vind ik wat enthousiast Op naar de action dus Hobbyzaak is hier heel veel dicht, heb ze dus net gemaild om te vragen
de plastic champagne glazen kan je online bestellen bij o.a plastic party glazen | Valeda.nl kantoorartikelen Voor het piepschuim zou ik een kijkje nemen in een hobbywinkel
Champagne glazen kan je bij makro of sligro halen Het papier bij action of bij een feest/carnaval winkel Zelfde geld voor de piepschuim bol
Onze bruna dus niet wel vloeipapier maar dan alleen knalgeel, roze en blauw.. niet echt de kleuren die ik zoek Jumbo ook plastic glazen? Die zit hier ook in de buurt
Ja hier wel, en anders kun je ze vragen: de Jumbo zorgt toch dat het dan ingekocht wordt, is 1 van hun stellingen?
Alles bij de action. Ik heb toevallig nog in de hand gestaan met een set plastic champagne glazen. Dus die hebben ze er zeker.
Crepepapier en piepschuimbal als het goed is hier en anders weten zij ongetwijfeld wel waar het te halen/bestellen is: Een ruim assortiment aan hobbyartikelen en leuke cursussen bij hobbywinkel t Stokpaardje te Steenwi - 't Stokpaardje Champagneglazen online: Hema, xenos, action plastic party glazen | Valeda.nl kantoorartikelen Disposable artikelen \ Bekers en glazen (koude dranken) \ Plastic champagneglazen, shotglazen, wijnglazen bij FacilityShop Plastic glazen glas champagneglazen wijnglazen borrelglazen disposables wegwerp borrelglas champagne flutes fluut wijnglas. Plastic wegwerp glas glazen online kopen bestellen Versteden Tilburg.
Het stokpaardje heb ik al gemaild idd En via die website vind ik het vrij duur omdat er verzendkosten bij komen.. Hema heeft ook wel eens plastic glazen hoorde ik, alleen nu zijn ze op de site uitverkocht.. Wibra ofzo dan?
Xenos heeft ook piepschuim ballen, iig een maand of 2 geleden nog wel ( waren overigens geen hele grote ), misschien dat je daar ook wel kan slagen voor plastic champagneglazen.
Ik heb bij de action wel crêpe papier gevonden. Plastic glazen waren er niet in wegwerp, wel in normaal maar ik vind 1.19 voor een glas x 22 die ik na een dag nooit meer gebruik teveel. Heb dus andere glazen meegenomen. De ballen hadden ze niet bij action en xenos.. Dus daar nog even naar zoeken
Heb je geen handwerk winkeltje in de buurt ? Wij hebben hier in het dorp een winkeltje dat spullen voor 3D kaarten lijm karton breinaalden haakwerkjes en wol verkoopt en daar verkopen ze ook piep schuim bollen in verschillende maten
Ja 1, alleen die heb ik gemaild. Ik ben namelijk pas om 6 uur thuis elke dag dus dan kan ik niet kijken. En als ik weet dat ze het hebben kan ik mijn vriend even vragen
Champagneglazen bij de hema. De rest bij een knuselwinkel, xenos en crepe papier bij de boekhandel bij het karton. V&d heeft het ook.