ik heb voor ons nieuwe huis een mooie vloer gezien,maar ben benieuwd of iemand van hier die vloer toevallig heeft en wat de ervaringen zijn. ik hoor het graag!
Niet specifiek van cando, wij zijn gewoon naar een houtzagerij gegaan, maar de planken zien er ongeveer hetzelfde uit. Naam weet ik even niet meer. Daar konden ze ons als nieuwelingen in de houten-vloeren-wereld heel goed helpen. Het was duur, maar we hadden wel de garantie dat als we de vloer zouden leggen volgens zijn instructies en zouden bewerken en schoon zouden houden met het spul dat hij ons aanbevolen had, dat we een nieuwe vloer zouden krijgen als de vlekken er niet uit zouden gaan of als de vloer ging 'golven' door het werken van het hout. Zoveel vertrouwen had hij in de vloeren die hij verkocht en terecht. Ik ben meer dan tevreden. Als ik iets moet kiezen in huis waar ik het meest trots op ben / het meeste van geniet, dan is het wel mijn vloertje. En inderdaad, tot rode wijnvlekken aan toe... alles krijg je schoon!
Hebben jullie het gelakt?? En hoe gaat het met krassen? Ben echt verliefd op die vloer,echt zo mooi Ooh en welk spul is dat dan voor het schoonmaken?