Ruilen/weggeven/gevraagd kado's feestdagen

Discussie in 'De lounge' gestart door xxmoixx, 30 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Lieve dames,

De feestdagen komen er alweer bijna aan!
    Dit is niet voor iedereen een even makkelijke tijd. Regelmatig kom ik toch berichten (niet perse hier) tegen van mensen die het zwaar hebben en bijvoorbeeld geen kado's voor hun kinderen (of elkaar) kunnen veroorloven.

Ik zou dit jaar graag wat willen doen. Eens kijken of wij nog spulletjes hebben waar een ander blij van wordt, of wellicht op een andere manier een bijdrage leveren.

Nu ken ik niemand in mijn omgeving die ik, zover ik weet, een extra'tje goed kan gebruiken. Vandaar het idee om hier een topic te beginnen.
    Ook voor mensen voor wie het financieel misschien niet hoeft maar die er ook gelukkig van wordt wat te ruilen, vragen of weg te geven. Zo zijn we ook nog een beetje milieu bewust bezig ;)

Dus ben, of ken, jij iemand die iets kan gebruiken, iets kwijt wilt of iets wilt ruilen? Plaats het hier en hopelijk zorgen we zo voor extra mooie feestdagen :)

(Als dit topic niet goed staat of dit niet mag dan hoor ik het ook graag).

Kramertje vindt dit leuk.
  2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Aangeboden:
    - Babyspullen (boeken oei ik groei en baby in een droomritme), setjes kleren (maat 50-80), eventueel wat kleine speeltjes.
    - Pokemon kaarten uit verzameling. Ik heb veel dubbelen en zou per post wat zakjes met kaarten kunnen sturen.
    - Jan van Haasteren puzzel
    - Oude tijdschriften (vriendin)

Ik sta ook open om wat leuks of lekkers te halen voor iemand/gezin die wat kan gebruiken.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Wat een mooi initiatief ❤️

xxmoixx vindt dit leuk.
  4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.613
    113
    Vrouw
    Volgens mij is dit vaker geopperd, maar ook weer verwijderd omdat het idd niet mag ;)

1.22 Het plaatsen van berichten en/of het versturen van privé berichten met als doel het werven van sponsoren of fondsen, in de vorm van geld of goederen, voor jezelf of voor anderen, is niet toegestaan.

xxmoixx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina