Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en ben al tijdje opzoek naar de kinderwagen BEBIES FIRST.... deze werd ong half jaar geleden verkocht in leen bakker en blokker.. maar kan hem nergens meer vinden... half jaar geleden wist ik nog niet dat ik zwanger was en heb hem dus ook niet gekocht... misschien iemand van dit forum die hem wel heeft en hem misschien kwijt wil??? ik ben egt heeeel erg opzoek... wie kan mij helpen?
wat is er met de kinkerstraat??? ik heb ze daar namelijk de laatste maanden al niet meer gezien ik woon namelijk in de kinderstraat
ik ben er voor een week of 4terug geweest en toen hadden ze volop. maar ze hebben regelmatig voor die prys leuke wagwns woon er 10 minuutjs vandaan
Volgens mij hebben ze hem ook bij baby speciaal zaak Baby Gardo, daar krijg ik wel eens een folder van binnen, ik kan alleen de site niet vinden voor je
Ik ga morgen even langs... je bedoelt ten katemarkt??? haha volgens mij bedoel je dan babyboom winkel... ff kijken en vragen... ik wil hem ZOOOO graag bedankt mensen
@Sjarrel Yeps die bedoel ik Ik heb de voorloper op de babysfirst. Zelfde model andere naam, maar zelfde prijs Maar schat bespaar je je loopje want op maandag zijn ze gesloten.
Hahaha mijn vriend roept nu hard... IK ZEI HET TOCH!!!! hahaha hij vertelde me ook dat het op maandag gesloten was
Ja weet ik... ik eb alleen geen kinderwagen meer nodig, heb al een hele mooie gekregen van me schoonvader Kijk maar in me album
Hoi Ze hebben nu de beebies first kinderwagens bij gardo in de aanbieding,ze hebben allemaal hele leuke kleurtjes ik heb zelf de lime groene van de week gekocht. Ze kosten bij gardo 189.00 euro nu en zijn iets anders als bij blokker en leen bakker. danielle