Ik ben op zoek naar knutselpapier voor de kleintjes (ben gastouder). Aan de ene kant is het heel glad met een mooi kleurtje en aan de andere kant wit (beetje ecru-achtig) Zoals de stippen en ramen op onderstaande boot. Ik ben al bij de Primera, de hobbywinkel hier in het dorp en de V&D geweest. Wie oh wie weet waar ik dit kan kopen en het liefst in vellen, zodat de kinderen het zelf kunnen knippen en scheuren.
Ik weet niet of dit in vellen bestaat? Zijn ze niet alleen in figuurtjes te krijgen? (tenminste ik zie hier wel allemaal verschillende figuurtjes op de psz)
Hoi, Wat jij bedoelt is sitspapier. Wij gebruiken dat in het onderwijs bij de kleuters heel veel. Je hebt het idd in allerlei figuren, maar ook in vellen. Ik durf niet te zeggen of het in de winkel te koop is, dan zou ik eens bij de action kijken, die hebben ook aardig wat hobbyspullen. En anders hier: Gejo | Catalogus | Creatief materiaal | Papier & Folie | Sitspapier Succes!
Tess83, Jaaaa dank je wel. Dat is wat ik bedoel. Ik ga snel kijken of ze het hier in de buurt verkopen. Aylem ik zag het op internet. Uhmm, ja veel PSZ gebruiken de figuurtjes, maar ik wist dat het ook in vellen bestond.
Ik heb het eigenlijk niet eerder gewoon in de winkel gezien. Wij bestellen het voor school ( ook juf) bij koks gesto ...