Oh ok das nog redelijk vaak als ze dan ook nog snoep krijgt als ze gaat spelen bij iemand? Of komt dat niet vaak voor? Sorry als ik irritant ben moet je het zeggen
Ja dat komt vaak voor..ze speelt niet megavaak 1-2 x per 2 weken maar hoor wel dat ze meerdere snoepjes krijgen...in vergelijk met anderen krijgt mijn kleuter weinig. Dus hou je hart maar vast haha.
Jij doet me denken aan een vrouw die ik dagelijks tegenkom op school. Die heeft haar kinderen zoveel angst ingeboezemd voor een doodshoofd en skeletten ed (denk even heel simpel aan piraatje spelen wat haar zoon dus absoluut niet van zijn mama mag spelen ), dat ik nu al vrees voor de eerste biologieles straks.... Echt, die kids schieten zo erg in de stress van het zien van een piratenvlag.... gewoon sneu. Persoonlijk zien die cakejes er best lekker uit.... mierezoet dat wel, maar kan me best voorstellen dat een kind van 5 het leuk vind om zo´n ding wat apart verpakt zit, lekker uit te pakken (dat is al leuk) en op te eten. Als dat 1x in de week is en geen 5 achter elkaar (wat ts echt wel weet!) zie ik het probleem niet. Ik zou me drukker maken om die grote kwak jam wat erin zit, wat gegarandeerd op dat witte tshirt gaat vallen en de plakhandjes die aan de nieuwe broek worden afgeveegd.
Oh man, heb je die smiley niet gezien of ben je echt met het verkeerde been uit bed gestapt? Jeetje... zoiets heet een grapje. Google het maar, misschien ga je er wel van lachen... ooit.
Ik dacht dat die eerste vraag van liedje sarcastisch was haha. Ze heeft duidelijk nog veel te leren, want ze heeft zelf wel hele kleine kindjes. Komt ze toch mooi vanzelf achter? Tijd zal het leren!