ik zag net in een topic dat mensen 1000 euro met gemak voor een kinderwagen neer leggen hoeveel geef jij uit?
Ik heb er 650 aan uit gegeven. Duuder hoefde voor mij niet, maar ik wilde wel een degelijke wagen. Sommige goedkopere wagen zitten heel veel plastic onderdelen aan, dat vonden wij niet mooi.
De van mij was 900 euro, ja erg prijzig, maar ik wil een goede wagen, aangezien ik alles lopend doe en de wagen dus heeeeeel veel gebruik.
Wij hebben als ik me goed herinner ook 650 Euro voor de wagen uitgegeven incl. accessoires. Had wel een andere wagen gezien die ik ook leuk vond, maar dan kwamen we inderdaad op de 1000 Euro en dat vond ik wat te gek worden. En uiteindelijk kwam deze nog beter uit de test bij de Consumentenbond. Is ook een prima wagen, ik gebruik hem al 3 jaar dagelijks en dender over straten, bossen, modderpaden etc. en hij mankeert nog niets.
Ik had eigenlijk de max van 500 euro in m'n hoofd. Maar het is uiteindelijk 580 euro geworden (Mutsy Rider).
Sommige mensen ontkomen niet aan een dure wagen.. als je een goede Tweelingwagen wil hebben ben je ook ruim 1200 euro kwijt als het al niet meer is met de reiswiegjes etc erbij allemaal... soms kan het niet anders helaas. maar ik vind de prijzen voor die wandelwagens echt schandalig!!!!!!!! en ze kunnen het vrahen want je hebt toch zo'n ding nodig he
Wij hadden een actie waarbij je de maxicosi er bij kreeg, wat ie los gekost zou hebben zonder die maxicosi weet ik niet. In elk geval waren we 450 euro kwijt. Wij wilden er ook niet zoveel aan uitgeven...
die van ons was met de cosi en alles erop en eraan 899,- maar wordt dus nu ook voor de volgende gebruikt... hij is nog zo mooi...
Ik geloof iets van 800 euro met maxi coxi met voetenzak en een luiertas en parasolletje e.d. van mijn ouders gekregen.. Met de tweede ook gebruikt zag er nog zo mooi uit allemaal.. Alleen heb ik toen een andere MC gekocht (tweedehands) met easybase van iemand hier op het forum (Rosao geloof ik ) omdat ie die leuk roze was ik heb ze alletwee nog op zolder staan, kan ze niet wegdoen
Hier een bugaboo - ruim 600 euro voor betaald. Wilde een wagen hebben die meerdere kindjes mee kan. Nu gaan we hem ook voor ons tweede kindje gebruiken en hij is echt nog zo goed als nieuw.
bij mijn dochter hadden we de nieuwe quinnybuzz, inc parasol, voetenzak, maxicosi cabrio met ok weer een maxicosi voetenzak en waren toen in totaal 900,- kwijt. vond het echt een kutwagen en binnen 1 jaar was hij alweer de deur uit zonder maxicosi voor 225,-. flink verlies dus maar was blijdat hij weg was. ben toen overgestapt op chicco buggy wat zoveel fijner was. bij de 2e had ik me maxicosi nog en heb een adventure wagen gekocht voor 50,-. zo goed als nieuw en was dus goedkoop klaar. heb hem na 1 jaar wee rvekocht voor 50,- dus heb eigenlijk gratis genoten van deze wagen want vond hem echt fijn. nu heeft ook hij een buggy
Bij Levi hadden we een baby's first ( 125 euro bij de Leen Bakker ) en beviel prima. Nadeel is dat hij wel heel smal is dus hebben vorig jaar een Quinny gekocht op marktplaats ( 130 euro ), ook met oog op de volgende. Helaas is de bekleding gescheurd in de was Zolang de volgende in de ligbak past gaat hij/zij dus in de quinny en voor daarna hebben we de baby's first nog op zolder staan.