Ik ken een kindje dat Tjanneke heet. Zij is tot nu toe de enige met die naam (volgens SVB), dus iig erg weinig voorkomend. Je moet het wel leuk vinden natuurlijk .
Gwennety Gwenneth Yocena Nayla Yinthe Silver Diede Thirza Novalin Mabèl/ Mabelle Rosalinde Lucia Quinty Sade
ik heb ze niet allemaal gelezen dus misschien is de naam al genoemd. Maar Britt vind ik zelf een stevige leuk klinkende naam.
ik vind loïs een mooie meisjes naam, net als casey ( maar in nijmegen bang voor KEESSIE) hailey skyler sasha jongensnaam: finn bowie bono
uuhm nee niet echt maar ik volg dit topic een paar keer per dag en er zitten zeker namen bij die op een lijstje komen en we later weer weg strepen en daar blijft er hopelijk 1 van over vind dit altijd zo moeilijk pffff heb jij al namen vlinderbloem?
haha, ja eigenlijk meteen toen ik zwanger was al de meisjesnaam, en de jongensnaam kwam iets later. Maar het wordt een meisje, dus we waren zeerrrr op tijd!
Silvie Gwenn Glenn Selina Veerle Meagan Mea Chloë Haylie Aika Sepp Seff Tristan Keith Seth Jonah Zach Neo Mano