Stoere meidennamen: Joanne (Engelse uitspraak, is de mijne ) Elin Kitana Ayla Danaque Jongens: Noah Hayden Jaydon Maar ik weet natuurlijk niet wat je zoekt. Misschien is het handig wanneer je aangeeft in wat voor trant je het zoekt en hoe je andere kindje heet? Heb je meer kans dat iets past Liefs!
zag in de aflevering van hoe word ik moeder in amsterdam-zuid van de week de naam ; Zola. vind het echt een stoere aparte meisjesnaam die ik nog nooit eerder hebt gehoord.
You are more than welcome... Het is gewoon van belang dat je de beste naam vind voor jullie wonder... Heel veel succes gewenst, en ik ben (wanneer het zo ver is) heel benieuwd naar het resultaat Kus!
Ik vind de naam Silje prachtig voor een meisje. en zal die dus zeker kiezen als ik ooit een dochter krijg. Wij zijn ook van de Scandinavische namen. Dus mocht je een jongen krijgen: Sverre!
Ik vind nog steeds mijn eigen naam heel bijzonder voor een meisjesnaam. Ik ben eigenlijk altijd wel blij geweest met m'n naam. Maar goed... mijn eigen naam als voorbeeld noemen is misschien wel raar Groetjes, Josien
Maya Lila Loraina Rocío Nena .... lekker zuid amerikaanse namen ...komen niet vaak voor groetjes. Tali(deze komt ook niet vaak voor hihiihi)
mijn zusje heet beaunice. (mooi meisje of zoiets) ik vind het zelf een mooie en aparte naam. en word eingelijk praktisch nooit afgekort naar beau