Hoihoi, Een vriendin van me haar dochtertje heet Kalissa...had ik ook nog nooit van gehoord...maar klinkt wel mooi-en stoer 8) Grtjs M
Een mooie zweedse naam vind ik Malin (ik geloof dat je het uitspreekt als Malien...). Of Britta. Britt hoor je al zo vaak...
Mijn dochtertjes heten : Süreyya (spreek je uit als Suureeyya) Derya (e spreek je uit als de e van het woordje en) Verder kom je deze namen ook niet veel tegen: Valentina Romina Soraya Hoop dat je er wat mee kunt Groetjes, Claudia
Lynn Luna Luna vind ik persoonlijk een super naam. Heb deze alleen vorig jaar met mn domme kop aan mn puppy gegeven...dom dom dom
Ranisch Anaïs Uhmz tja weet het eigenlijk niet zo alleen zijn dit de namen waar ik zeker van weet dat ze heel weinig voorkomen. Succes met zoeken
wat denk je van Teaghan? Dat wordt als Tiegen uitgesproken, wel met een engelse "g", he. Hoor je super weinig en is een meisjesnaam.
Kya natuurlijk hiih.. uhm dochters van vriendinnen van mij heten Fem en Liss ook niet veel voorkomend!
Jaylin, Naomi of Demi voor een meisje! En Finn of Roan voor een jongen! Dat zijn de namen die wij tot nu toe hebben bedacht samen
Ik weet niet of je inmiddels al een naam hebt gekozen? Een vriendin haar dochtertje heet Yoni, vind het een heel mooie naam! Succes!
bedankt voor het meedenken allemaal! wat een leuke namen komen er voorbij! hopelijk weet ik vanavond of het een jongetje of meisje word en dan ga ik verder serieus zoeken! alvast bedankt voor alle ideen!