Syane, die eerste link! Dankzij die stuit ik op het opvolg boek van je tweede link en ook weer bijpassende kaartjes ! Super. Dat boek met korte woorden hebben we dus, maar qua woordenschat en taal is er niks mis bij mijn zoontje, dus de opvolger komt er ook. Super. Daar kunnen we weer wat meer mee oefenen. Lamineer ik de kaartjes nog even, dan moeten ze onhandige kleuter proof zijn . Bedankt! Tessy1985, bedankt voor de foto's! Het dierenboek is wellicht nog wat! De andere zijn helaas te druk. Maar super bedankt voor de moeite. -zie nu de laatste foto's. Dat is ook nog we wat! Weet je toevallig van welke winkel die komt?
Als je googelt op woordkaarten kleuters, dan krijg je ook een boel plaatjes waar je misschien wat aan hebt. Dan kun je zelf evt per thema een boekje maken. https://dl.dropboxusercontent.com/u/3191993/boerderij/Woordkaarten%20voor%20kleuters%20%2C%20thema%20boerderij%2C%20kleuteridee%20%2C%20Preschool%20farm%20theme.pdf Bijvoorbeeld op de site van Kleuteridee staan er aardig wat. Maar ik weet niet of ze zijn wat je zoekt.
Wat een geweldig leuke site mamalon! Daar staan zeker bruikbare dingen op! Toch maar even iemands printer 'lenen' .
Hoi Azucena, Ik kan vanavond wel even het ISBN nummer voor je opzoeken. Het wilde dieren boekje mag je hebben hoor, als je je adres doorgeeft in een pb stuur ik het zo naar je op. Is wel zo'n mini boekje. Gr, Tess
Heb je hier iets aan? Misschien kun je hier kaartjes van maken of lamineren? Als je wil stuur ik het zo naar je op