Ik wil een apple airtag kopen maar heb geen iphone. Als ik google zie ik vooral dat je met een android gsm wel een airtag van apple kan uitlezen. Maar ik wil hem juist gebruiken om te traceren waar de airtag (koffer) is. Ik heb liever de airtag van apple ipv samsung ivm groter bereik. Weet iemand of dat kan?
Volgens mij kan dat niet, daarom heb ik 2 samsung smart tag gekocht. Ik was ook een beetje huiverig omdat het samsung netwerk kleiner is dan dat van Apple. Maar zowel op de heen als terugreis kon ik constant zien waar de koffers zich bevonden. Het samsung netwerk was dus kennelijk toch groot genoeg.
Dat kan inderdaad niet. Wel zou je als bijv een goede vriendin of iemand in de fam een iphone heeft deze aan hun gsm kunnen koppelen. Dan kun je het niet zelf continu checken maar kun je bij vermissing wel zien waar hij is. Verder werkt Android ook in Europa prima, hij werkt zolang er mensen met Android telefoons in de buurt komen vd koffer. Dus op een grote luchthaven is dat natuurlijk al snel.
Bedankt misschien dat ik dan toch voor samsung ga. Op zich zit er nu ook niet super veel belangrijks in mijn koffer maar vond het evengoed handig. En kan hem daarna aan mijn sleutelbos hangen.