wie heeft er ervaring met de babymoov nutribaby zen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wonderbaby1, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Babymoov Nutribaby Zen keukenrobot met grote inhoud. - Babywinkel - De Babykraam -

het gaat om dit apparaat om babyvoeding te maken.
    hij lijkt me ideaal!! zeker door het apart stomen van producten.

wil niet persee hapjes gaan maken die helemaal 'plat' gemixed zijn en hiermee kan ik gemakkelijk eten apart van elkaar stomen zodat alles behouden blijft. en ik kan wel gewoon mixen voor bijvoorbeeld ook smoothies enzo.

ik ben benieuwd!!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik stoom 't gewoon in een pan met een stoominzetje van Ikea, pureren doe ik met een simpele staafmixer. Vind 130 euro voor die paar maandjes best veel geld... 's Avonds eet onze dochter sowieso meestal al met ons mee, maar dan dus ongezout en ongekruid.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    een paar maandjes? dit kun je je hele leven lang gebruiken. zo'n stoom mandje heb ik maar dat vind ik niks.

ik vraag naar ervaringen niet naar wat anders kan. hoe goed de adviezen ook bedoelt zijn ;)

dit is ons tweede kindje en heb zo'n ding bij de eerste gewoon gemist!

oh en ik vind eten kruiden nadat het klaar is gewoon minder lekker dan wanneer je het tijdens het koken al kruid. dus als dat zo kan is dat veel gemakkelijker en lekkerder ook voor ons.

daarbij heeft dit apparaat gewoon een grotere hoeveelheid die het kan verwerken dus dat is heel makkelijk, daardoor gebruik je het ook gewoon veel langer. je kunt er bijvoorbeeld ook gewoon eitjes in koken. gewoon smoothies/shakes blenden en complete maaltijden stomen.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zeg toch niet dat je het niet mag aanschaffen? :D Niet zo beledigd reageren joh :D

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    er staat toch ook een knipoog achter

Deel Deze Pagina